Durata contractului este de 54 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:
-18 luni, interval care include perioada de la data menţionată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de consultantă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor.
-36 luni, interval care include supervizare...
Durata contractului este de 54 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:
-18 luni, interval care include perioada de la data menţionată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de consultantă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor.
-36 luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală).
Prin acest contract se va achiziţiona:
- întocmirea programului de realizare a investiţiei;
- organizarea, coordonarea şi controlul realizării programului;
- organizarea şi controlul activităţii de diriginte de şantier;
- efectuarea serviciului de dirigenţie de şantier, conform prevederilor legale în vigoare;
- verificarea asigurării resurselor financiare necesare, conform programului de realizare a investiţiei şi a contractelor încheiate;
- verificarea respectării clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori şi furnizori;
- gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului;
- organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale;
- întocmirea cărţii tehnice a construcţiei conform prevederilor legale;
- organizarea şi efectuarea urmăririi comportării în timp a investiţiei pe perioada de garanţie, conform prevederilor legale;
- organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei finale.
Valoarea estimată a serviciilor de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări, pentru lucrările ce vor fi executate este de 624.104,25 lei fără T.V.A., astfel:
-Consolidare – 25.201,61 lei fără T.V.A., respectiv 29.989,92 lei cu T.V.A.;
-Investiţii – 598.902,64 lei fără T.V.A., respectiv 712.694,14 lei cu T.V.A.;
cu o valoare totală de 624.104,25 lei fără T.V.A., respectiv 742.684,06 lei cu T.V.A., având ca bază valorile capitolului 3.8.2 – Dirigenţie de şantier din Devizul General pentru poziţia de plan 2020 – C/I – 2765 Tuzla.
Astfel, preţul contractului de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări se va majora cu procentul dintre valoarea contractului de servicii care va rezulta ca urmare a derulării prezentei proceduri şi valoarea contractului de lucrări, aplicat la valoarea lucrărilor suplimentare. Modificarea se va face printr-un act adiţional.
Clarificările se pot solicita cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.