În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana" Contractantul va desfăşura activităţi de coordo...
În cadrul serviciului de consultanţă şi supervizare în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă obiectivului de "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana" Contractantul va desfăşura activităţi de coordonare, consultanţă şi supervizare.Lucrările supervizate sunt situate între Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), între km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra) şi km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana). Cele mai importante lucrări sunt la:- Pod km 23+607 (km proiectat 23+602, existent conform studiilor topo 23+577) peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiştea şi asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele cu calea jos, cu deschiderile 70,00+145,00+70,00m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30,00m. Pe malul drept al Argeşului (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30,00m şi 3 deschideri de câte 33,00m.- Pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45,00m.- Pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45,00m.- Pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70,00m. Datoritǎ perioadei lungi, de circa 14 ani, în care linia nu a fost exploatatǎ şi întreţinutǎ, rezultǎ necesitatea executǎrii unor lucrări de punere în siguranţă (lucrǎri de întreţinere şi reparaţii), suplimentare faţǎ de cele aferente Lotului 1 – "Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana"Contractantul/ Supervizorul va desfăşura o primă activitate în ceea ce priveşte studierea, verificarea şi însuşirea studiului de fezabilitate pus la dispoziţie de Entitatea Contractantă.După realizarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie de către Antreprenor, Contractantul/ Supervizorul va desfăşura activităţi specifice pentru verificarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie aferente lucrărilor ce urmează a fi executate, cu includerea activităţilor echipei Contractantului/ Supervizorului care va include coordonarea, verificarea şi supervizarea lucrărilor, ce urmează a fi executate în baza proiectului tehnic pus la dispoziţie de Entitatea Contractantă, precum şi a celor necesare a fi proiectate de Antreprenor, în conformitate cu legislaţia şi toate reglementările tehnice în vigoare, române şi europene (standarde naţionale şi europene, normative specifice, ghiduri, eurocoduri etc.), Contractantul/ Supervizorul fiind pe deplin răspunzător de respectarea cadrului legislativ şi de reglementările în vigoare. În cazul în care există neclarităţi cu privire la aplicarea legislaţiei şi a reglementărilor tehnice relevante, Contractantul/ Supervizorul va cere clarificări şi instrucţiuni de la C.N.C.F. "C.F.R."-S.A., în timp util pentru realizarea cu succes şi în termenul prevăzut a serviciilor solicitate.Contractantul/ Supervizorul va presta serviciile în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini, cu respectarea legislaţiei şi reglementărilor tehnice în vigoare şi în baza aplicării unor metodologii relevante, bazate pe cele mai bune practici naţionale şi internaţionale în domeniul transporturilor, respectiv al căilor ferate. Contractantul/ Supervizorul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen şi de calitate a cerinţelor descrise în prezentul caiet de sarcini. Contractantul/ Supervizorul va fi responsabil pentru asigurarea resurselor adiţionale (dacă sunt necesare în vederea îndeplinirii scopului Proiectului), fără a solicita Entitaţii Contractante alte costuri suplimentare.Durata totală estimată a serviciilor este de 91 luni, care este calculată luându-se în considerare:- durata estimată de proiectare şi execuţie a lucrărilor - 30 luni din care: * 6 luni proiectare (Perioada de pre-construcţie) * 24 luni execuţie de lucrări(Perioada de construcţie)- perioada de garanţie şi notificare a defecţiunilor - 60 luni;- perioada de închidere - 1 lună