Servicii de consultanţă şi dirigenţie de şantier pentru "Modernizarea terminalelor şi corpurilor de clădire existente la AIHCB".
Prin derularea contractului se au în vedere următoarele activităţi care trebuie realizate de către prestatorul de servicii:
-realizarea sistemului de comunicare şi raportare – consultantul are responsabilitatea asigurării unei legături eficiente între toate părţile implicate în derularea contractu...
Servicii de consultanţă şi dirigenţie de şantier pentru "Modernizarea terminalelor şi corpurilor de clădire existente la AIHCB".
Prin derularea contractului se au în vedere următoarele activităţi care trebuie realizate de către prestatorul de servicii:
-realizarea sistemului de comunicare şi raportare – consultantul are responsabilitatea asigurării unei legături eficiente între toate părţile implicate în derularea contractului de proiectare şi execuţie. Consultantul întocmeşte şi prezintă beneficiarului mai multe rapoarte:
-1).raportul initial – prezentat într-o lună de la începerea activităţii şi va cuprinde o analiză generală asupra implementării contractului.
-2). raportul lunar – se va depune în 10 zile de la sfârşitul luni raportate şi va conţine detalierea tututror serviciilor şi lucrărilor executate în luna raportată şi să descrie dpdv fizic şi financiar stadiul curent.
-3).raportul la terminarea serviciilor/ lucrărilor – se depune la beneficiar înaintea recepţiei documentaţiei de proiectare/ recepţiei la terminarea lucrărilor şi va include o prezentare asupra serviciilor prestate prin contract şi asupra lucrărilor executate, vor fi rezumate toate activităţile derulate prin activitatea de supervizare a execuţiei lucrărilor.
-4).raportul final – se va întocmi la finalul perioadei de garanţie, momentul recepţiei finale şi va conţine o prezentare asupra serviciilor prestate prin contract şi a lucrărilor executate de, precum şi recomandări cu privire la urmărirea special a anumitor lucrări în perioada de post-garanţie.
-5).rapoarte speciale – emise în legătură cu orice aspect major referitor la implementarea contractului, sau, emise la cererea expresă a beneficiarului.
-monitorizarea programului de lucrări (verificarea şi amendarea programului d elucrări, asistarea beneficiarului privind planificarea plăţilor către executant), completarea jurnalului de şantier, emiterea dispoziţiilor de şantier, control financiar a contractului.
-monitorizarea şi supervizarea lucrărilor (în perioada de pregătire a execuţiei lucrărilor, perioada execuţiei lucrărilor, perioada recepţiei la terminarea lucrărilor, perioada de garanţie a lucrărilor, perioada recepţiei finale.
Durata contractului: 101 luni (include durata elaborării documentaţiilor, verificării şi recepţiei, a execuţiei lucrărilor, a recepţiei la terminarea lucrărilor, a perioadei de garanţie şi a recepţiei finale) – perioada de prestare a serviciilor va fi pe durata contractului de proiectare şi execuţie lucrări. În cazul în care se va suspenda/prelungi temporar contractul de proiectare şi execuţie lucrări, se va suspenda/ prelungi şi contractul de prestări servicii de consultanţă şi dirigenţie.
Durata contractului include : 8 luni perioada serviciilor de proiectare şi asistenţă tehnică, 30 de luni durata de execuţie a lucrărilor, 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor executate, 1 lună perioada de începere a contractului şi 2 luni perioada de recepţie la terminarea lucrărilor
Modalităţi de plată: pe baza onorariului personalului implicat în derularea contractului, conform orelor detaliate în oferta financiară (ore-om prestate in luna x pret unitar ora-om). Efectuarea plăţii este condiţionată de aprobarea de către Beneficiar a fişelor de pontaj, corelate cu rapoartele financiare întocmite de prestator (în care se consemneaza activităţile pe care le-a desfăşurat) si a altor documente justificative.