1. Asistenta tehnica în menţinerea conforma, actualizarea documentatiei sistemului de control intern managerial implementat in cadrul entităţii publice (Ordin SGG Nr.600 din 20 aprilie 2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice): - elaborare/actualizare Regulament de functionare comisie CIM, Program de dezvoltare, fise post membrii comisiei CIM; - elaborare/actualizare proceduri de si...
1. Asistenta tehnica în menţinerea conforma, actualizarea documentatiei sistemului de control intern managerial implementat in cadrul entităţii publice (Ordin SGG Nr.600 din 20 aprilie 2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice): - elaborare/actualizare Regulament de functionare comisie CIM, Program de dezvoltare, fise post membrii comisiei CIM; - elaborare/actualizare proceduri de sistem, proceduri operationale, regulament de functionare, regulamente interne, de evaluare a personalului, alte regulamente specifice activităţilor desfasurate, cod de conduita etica, etc.(conform Anexa); - elaborare/actualizare Registrul general al riscurilor (identificare, analiză, evaluare şi tratare a riscurilor/oportunitatilor la care este expusa entitatea); - suport in pregatirea sedintelelor comisiei CIM, elaborare convocatoare, ordine de zi, PV de sedinta, monitorizarea implementarii, etc. 2. Suport în elaborarea / actualizarea fiselor de post pt. personal, angajari, promovari, intocmire documentatie concurs, evaluarea dosarelor de personal, evaluarea periodica a personalului, actualizare criteriilor de evaluare, conform legislatiei in vigoare; 3. Managementul riscurilor (identificare, analiză, evaluare şi tratare a oportunitatilor/riscurilor amenintarilor, vulnerabilitatilor la care este expusa entitatea, evidentierea in Registrul general al riscurilor prin: identificarea/actualizarea oportunitatilor si a riscurilor; evaluarea oprtunitatilor/ riscur