Scopul principal este de a oferi informatiile necesare autoritatii contractante, in vederea luarii unei decizii privind analiza obiectului achizitiei, utilizarea rationala si eficienta a resurselor financiare si de a determina modul in care sunt satisfacute cerintele tehnice si economice impuse de sectorul de activitate al spitalului, in vederea incheierii unui acord cadru pentru o perioada de 24 luni, pentru îndeplinirea m...
Scopul principal este de a oferi informatiile necesare autoritatii contractante, in vederea luarii unei decizii privind analiza obiectului achizitiei, utilizarea rationala si eficienta a resurselor financiare si de a determina modul in care sunt satisfacute cerintele tehnice si economice impuse de sectorul de activitate al spitalului, in vederea incheierii unui acord cadru pentru o perioada de 24 luni, pentru îndeplinirea misiunii sale si pentru a raspunde prompt solicitarilor pacientilor. Astfel, în vederea achizitionarii va adresam rugamintea sa ne transmiteti propunerile financiare si tehnice pentru: “Furnizare produse de băcănie”, în atenţia biroului Achiziţii Publice, Contractare, spre ştiinţa dşoarei Irina – Georgiana Stănciulescu. Orice comunicare între AC şi posibilii operatorii economici interesaţi, se va face în scris, prin intermediului e-mail-ului.
Propunerile/recomandarile tehnice vor avea ca punct de plecare caracteristicile minimale solicitate de autoritatea contractanta. Deasemenea, se vor transmite inclusiv orice alte propuneri si recomandari financiare, tehnice si de functionalitate privind eventuale solutii de pe piata care pot raspunde unor necesitati, astfel incat, atunci cand departamentul beneficiar redacteaza documentatiile de atribuire, respectiv specificatiile tehnice finale, sa permita o competitie reala si corecta. Totodata, se doreste sa se identifice informatii suplimentare privind conditiile tehnice optime de asigurare a calitatii, fişa tehnică originală a produsului, certificate de conformitate, etc, care sa raspunda nevoile utilizatorilor si specificului autoritatii contractante.
Propunerile cu privire la aspectele supuse consultătii, se vor transmite sub forma unei propuneri tehnice, însoţite de fişele originale ale produsului, traduse în limba română, iar cele financiare se vor elabora cu maxim 2 (două) zecimale, atât în format letric la Registratura Autorităţii Contractante din Şos. Fundeni nr. 252, Sector 2, Bucureşti, cât şi în format editabil (word, excel), la adresele de email: irina.stanciulescu@iob.ro / achizitii@iob.ro cu titlul “Consultare de piaţă furnizare materiale de curăţenie” – în atenţia biroului Achiziţii Publice, Contractare, spre ştiinţa dşoarei Irina – Georgiana Stănciulescu. Orice comunicare între AC şi posibilii operatorii economici interesaţi, se va face în scris, prin intermediului e-mail-ului.