Feedback
I.D.: 61890268

Consulatarea de piaţă are ca scop planificarea/pregătirea procedurii de achiziţie a serviciilor de "Consultanţă în domeniul achiziţiilor" – Cod CPV 79418000-7.

Data publicarii
13.10.21 Exista 761.231 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.10.21
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
INTRODUCERE: Ministerul Afacerilor Externe deţine în administrare imobilul situat la adresa Rue Montoyer 12, 1000 Bruxelles, în care îşi desfăşoară activitatea Reprezentanţa Permanentă a României pe lângă UE. Imobilul are următoarele caracteristici tehnice: • clădire administrativă • clădirea nu este listată ca monument istoric sau de arhitectură. Se află în zonă protejată • an edificare: 1972 • configuraţie: S+P+8E ...
INTRODUCERE: Ministerul Afacerilor Externe deţine în administrare imobilul situat la adresa Rue Montoyer 12, 1000 Bruxelles, în care îşi desfăşoară activitatea Reprezentanţa Permanentă a României pe lângă UE. Imobilul are următoarele caracteristici tehnice: • clădire administrativă • clădirea nu este listată ca monument istoric sau de arhitectură. Se află în zonă protejată • an edificare: 1972 • configuraţie: S+P+8E • suprafaţă construită: 772 mp • suprafaţă construită desfăşurată: 3.022 mp suprateran + 1.596 mp subsoluri Pentru eliminarea disfuncţionalităţilor datorate defectării echipamentelor clădirii, reducerea consumului de energie prin înlocuirea instalaţiilor energofage şi a anumitelor elemente constructive, optimizarea volumului clădirii raportat la necesităţile funcţionale, aducerea clădirii la normele tehnice actuale atât din punct de vedere arhitecural, cât şi a instalaţiior pentru construcţii, au fost parcurse o serie de etape prevăzute de HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadrul al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi au fost întocmite, de către firme autorizate din Belgia, următoarele documentaţii: 1. studiu tehnic al clădirii 2. proiect pentru obţinerea autorizaţiilor de construire – Proiectare faza I (include Studiu stabilitate şi Deviz estimat). Pentru continuarea obiectivului de investiţii în conformitate cu prevederile legale, este necesară realizarea Proiectului tehnic de execuţie, inclusiv a documentaţiilor necesare depunerii aplicaţiilor pentru obţinerea autorizaţiilor, avizelor acordurilor prevăzute de legislaţia locală în vigoare. Proiectul tehnic va trebui să respecte legislaţia belgiană în vigoare, să fie întocmit de elaboratori autorizaţi pentru proiectare pe teritoriul Belgiei şi pentru tipul/zona de amplasament a clădirii Reprezentanţei Permanente a României pe lângă UE şi specialităţile care fac obiectul intervenţiilor (arhitectură, instalaţii electrice, gaze etc.) SCOPUL CONSULTĂRII DE PIAŢĂ: Consulatarea de piaţă are ca scop planificarea/pregătirea procedurii de achiziţie a serviciilor de "Consultanţă în domeniul achiziţiilor" – Cod CPV 79418000-7. Obiectul achiziţiei îl reprezintă întocmirea documentaţiei pentru desfăşurarea procedurii de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de realizare a Proiectului tehnic de execuţie, inclusiv a documentaţiilor necesare depunerii aplicaţiilor pentru obţinerea autorizaţiilor, avizelor acordurilor prevăzute de legislaţia locală în vigoare Valoarea estimată a serviciilor de proiectare ce fac obiectul procedurii de achiziţie este de 480.000 euro fără TVA. OBLIGAŢIILE PRESTATORULUI: Principalele obligaţii ale prestatorului vor consta în: • întocmirea documentaţiei achiziţiei • întocmirea Caietului de sarcini pentru achiziţionarea serviciilor de realizarea Proiectului tehnic de execuţie • asistenţă din partea Prestatorului pe toată perioada achiziţiei (clarificări, evaluare etc.) până la semnarea contractului de proiectare. DOCUMENTE RELEVANTE PENTRU PRESTAREA SERVICIILOR: Pentru prestarea serviciilor, întocmirea Caietului de sarcini etc., Achizitorul va pune la dispoziţia Prestatorului următoarele documente: • Studiu tehnic (lb. franceză) • Proiectare pentru obţinerea autorizaţiei de construire – Proiectare faza I (Anteproiect detaliat) (lb. franceză) – parte scrisă, parte desenată, deviz estimat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de lucrari având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor de reabilitare termica a sediului Directiei Regionale Cluj din cadrul ANCOM situat in Mun. Cluj, Str. Câmpeni, nr. 28. 28.07.14
""Servicii de proiectare Proiect pentru Autorizaţia de Construire (PAC) şi Proiect Tehnic de Execuţie - PTE (PT + DE) şi de asistenţă tehnică a proiectantului pe perioada duratei execuţiei lucrărilor pentru reabilitare protecţie la incendiu a Palatului Facultăţii de Drept – Corp C14, imobil din B-dul Mihail Kogălniceanu nr. 36 – 46, sector 5, Bucureşti", conform contract de finantare 5567/11.06.2020, ADR BI, cod SMIS 124547" 07.04.21
""Servicii de proiectare Proiect pentru Autorizaţia de Construire (PAC) şi Proiect Tehnic de Execuţie - PTE (PT + DE) şi de asistenţă tehnică a proiectantului pe perioada duratei execuţiei lucrărilor pentru reabilitare protecţie la incendiu a Palatului Facultăţii de Drept – Corp C14, imobil din B-dul Mihail Kogălniceanu nr. 36 – 46, sector 5, Bucureşti", conform contract de finantare 5567/11.06.2020, ADR BI, cod SMIS 124547" 02.11.20
Achiziţie a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN 18.11.22
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII " REABILITARE APROFUNDATA A CLADIRII SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMARIEI SECTOR 2"  
Determinarea valorii estimate a achiziţiei privind Servicii de verificare a documentaţiei tehnice fazele D.A.L.I., D.T.A.C., D.T.O.E., P.T., D.E., AS-BUILT, inclusiv verificarea modificărilor de soluţii tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor - imobil Strada Franceză nr. 32, sector 3, Bucuresti. 20.03.23
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică pentru revizuirea si actualizarea documentatiei tehnico-economice 21.10.19
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică pentru revizuirea si actualizarea documentatiei tehnico-economice 23.09.19
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de desfiinţare şi reconstruire pe acelaşi amplasament, cu păstrarea arhitecturii originale, a imobilului situat în Str. Lipscani nr. 70, sector 3, Bucureşti 27.03.20