Lucrările necesare realizării investiţiei "Construire trotuare în comuna Suseni" se va realiza conform proiectului nr. 06/2020 întocmit de Sabe SRL. Beneficiarul investiţiei: Judeţul Harghita în asociere cu Comuna Suseni . Amplasamentul lucrării este în judeţul Harghita, comuna Suseni, intravilanul localităţile Suseni şi Chileni. Proiectul tehnic,
Caietul de sarcini, Liste cu cantităţi de lucrări pentru realizarea invest...
Lucrările necesare realizării investiţiei "Construire trotuare în comuna Suseni" se va realiza conform proiectului nr. 06/2020 întocmit de Sabe SRL. Beneficiarul investiţiei: Judeţul Harghita în asociere cu Comuna Suseni . Amplasamentul lucrării este în judeţul Harghita, comuna Suseni, intravilanul localităţile Suseni şi Chileni. Proiectul tehnic,
Caietul de sarcini, Liste cu cantităţi de lucrări pentru realizarea investiţiei sunt puse la dispoziţie de către beneficiar.
Caiet de sarcini stabileşte ansamblul cerinţelor, minime şi obligatorii, pe baza cărora se elaborează propunerea tehnică şi financiară pentru lucrările necesare realizării investiţiei "Construire trotuare în comuna Suseni" conform prevederilor proiectului nr. 06/2020. Proiectul tehnic, Caietul de sarcini, Liste cu cantităţi de lucrări pentru realizarea investiţiei sunt puse la dispoziţie de către beneficiar.
Prin depunerea ofertei ca răspuns la cererea din prezentul Caiet de sarcini, se prezumă că executantul are cunoştinţe şi are în vedere toate şi orice reglementări aplicabile în vigoare şi că le-a luat în considerare la momentul depunerii ofertei.
Se solicită execuţia lucrărilor de construcţii de trotuare, din documentaţia tehnică pentru "Construire trotuare în comuna Suseni". În vederea asigurării siguranţei circulaţiei pentru pietoni este necesară amenajarea blocatoarelor de parcare pe tronsoanele de trotuar care nu sunt separate cu şanţ de partea carosabilă a drumului, mai puţin în zonele de acces la gospodării, în conformitate cu documentaţia tehnică.
Durata de execuţie este 20 luni de la data prevăzută în ordinul de începere. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este minim 36 luni de la data semnării Procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada remedierii defectelor calitative constatate în această perioadă.
Durata contractului de lucrări: de la semnarea şi înregistrarea contractului până la data încheierii procesului verbal de recepţie finală şi eliberarea garanţiei de bună execuţie.
Clauză suspensivă:
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care vor fi ridicate măsurile restrictive impuse prin Ordonanţa 90/2023 - pentru aprobarea unor măsuri de reducere a cheltuielilor bugetare pe anul 2023 în vederea încadrării în ţinta de deficit bugetar asumată prin Programul de convergenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative", menţionăm că autoritatea contractantă nu poate angaja nici un fel de angajament legal în perioada în care aceste restricţii sunt în vigoare. De asemenea, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul în cazul în care nu vor exista restricţii stabilite prin acte normative.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi chiar dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, respectiv a clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare.