Achiziţia serviciilor de proiectare si a executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: CONSTRUIRE SPITAL Şl FUNCŢIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL "DR. TEODOR ANDREI" LUGOJ.
Obiectivul general al proiectului îl constituie: construirea unei noi clădiri pentru Spitalul Municipal “Dr. Teodor Andrei" Lugoj, la standardele actuale de calitate şi în acord cu cele mai bune practici internaţionale, care să adăpostească...
Achiziţia serviciilor de proiectare si a executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: CONSTRUIRE SPITAL Şl FUNCŢIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL "DR. TEODOR ANDREI" LUGOJ.
Obiectivul general al proiectului îl constituie: construirea unei noi clădiri pentru Spitalul Municipal “Dr. Teodor Andrei" Lugoj, la standardele actuale de calitate şi în acord cu cele mai bune practici internaţionale, care să adăpostească atât specialităţile ce funcţionează astăzi în cele 16 pavilioane de la adresa Strada Gheorghe Doja, nr. 36 (relocarea lor), cât şi alte spaţii necesare pentru buna desfăşurare a activităţii clinice, în vederea oferirii de servicii de îngrijiri medicale de calitate, integrate. Noul spital se doreşte a fi o unitate medicală de excelenţă, oferind servicii medicale la cel mai înalt nivel, cu personal medical cu pregătire specializată.
1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 25-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.
Valoarea totala estimata, astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de : 460.968.374,95 lei fara TVA, defalacata dupa cum urmeaza:
- 445.597.081,18 lei fara TVA - reprezentând componenta de execuţie lucrări;
- 15.371.293,77 lei fara TVA - reprezentând componenta de proiectare.
Ofertanţii nu vor avea nicio obligaţie în raport cu valorile componentelor, acestea fiind orientative, oferta comparându-se în ansamblul său cu valoarea estimată a contractului.
Categoria de cheltuieli intitulată ''diverse şi neprevăzute" astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de: 26.588.022,38 lei fara TVA, nu este inclusă în valoarea estimată a contractului, dar a fost luată în considerare pentru determinarea procedurii aplicabile.