Feedback
I.D.: 96246475

CONSTRUIRE SPITAL Sl FUNCTIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL „DR. TEODOR ANDREI” LUGOJ

Data publicarii
22.04.24 Exista 89.921 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45215140 45111100 71000000 71322000 71356200
Termenul limita pentru depunere:
17.05.24 15:00
Pretul estimativ:
460.968.374,95 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția serviciilor de proiectare si a executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: CONSTRUIRE SPITAL Șl FUNCȚIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL „DR. TEODOR ANDREI" LUGOJ.Obiectivul general al proiectului îl constituie: construirea unei noi clădiri pentru Spitalul Municipal “Dr. Teodor Andrei” Lugoj, la standardele actuale de calitate și în acord cu cele mai bune practici internaționale, care...
Achiziția serviciilor de proiectare si a executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: CONSTRUIRE SPITAL Șl FUNCȚIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL „DR. TEODOR ANDREI" LUGOJ.Obiectivul general al proiectului îl constituie: construirea unei noi clădiri pentru Spitalul Municipal “Dr. Teodor Andrei” Lugoj, la standardele actuale de calitate și în acord cu cele mai bune practici internaționale, care să adăpostească atât specialitățile ce funcționează astăzi în cele 16 pavilioane de la adresa Strada Gheorghe Doja, nr. 36 (relocarea lor), cât și alte spații necesare pentru buna desfășurare a activității clinice, în vederea oferirii de servicii de îngrijiri medicale de calitate, integrate. Noul spital se dorește a fi o unitate medicală de excelență, oferind servicii medicale la cel mai înalt nivel, cu personal medical cu pregătire specializată.1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 25-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.Valoarea totala estimata, astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de : 460.968.374,95 lei fara TVA, defalacata dupa cum urmeaza:- 445.597.081,18 lei fara TVA - reprezentând componenta de execuție lucrări;- 15.371.293,77 lei fara TVA - reprezentând componenta de proiectare.Ofertanții nu vor avea nicio obligație în raport cu valorile componentelor, acestea fiind orientative, oferta comparându-se în ansamblul său cu valoarea estimată a contractului.Categoria de cheltuieli intitulată ''diverse și neprevăzute” astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de: 26.588.022,38 lei fara TVA, nu este inclusă în valoarea estimată a contractului, dar a fost luată în considerare pentru determinarea procedurii aplicabile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu