Autoritatea contractanta doreste atribuirea contractului de achiziţie publică pentru proiectarea si executia obiectivului Construire si dotare Campus profesional integrat regional pentru învăţământul dual Galaţi – proiectare şi execuţie.
UAT Municipiul Galaţi a primit finanţare prin Programul National de Redresare şi Rezilienţă pentru realizarea proiectului Construire si dotare Campus profesional integrat regional pentru î...
Autoritatea contractanta doreste atribuirea contractului de achiziţie publică pentru proiectarea si executia obiectivului Construire si dotare Campus profesional integrat regional pentru învăţământul dual Galaţi – proiectare şi execuţie.
UAT Municipiul Galaţi a primit finanţare prin Programul National de Redresare şi Rezilienţă pentru realizarea proiectului Construire si dotare Campus profesional integrat regional pentru învăţământul dual Galaţi, prin contractul de finanţare nr. 70403/ 08.04.2024.
Prin proiect vor fi demolate spaţiile aflate pe teren (foste ateliere de lucru, ce nu au mai fost folosite de mult timp în procesul educaţional, aflându-se în diverse stări de deteriorare) în locul acestora urmând să fie construite de la zero mai multe spaţii potrivite procesului educaţional care vor respecta standardul NZEB.
Campusul va avea în componenţă spaţii cu următoarele funcţionalităţi:
- spaţii de cazare – 4 (patru) cămine cu spaţiu de cazare pentru minim 300 elevi ;
- un ansamblu de clădiri desfăşurate pe orizontala, ce va avea in componenta, minim:
- un amfiteatru pentru conferinţe (cu dotările aferente bunei desfăşurări a activităţii didactice);
- 10 ateliere de lucru - 8 ateliere pentru învăţământ dual preuniversitar - (calificări profesionale de nivel 3, 4 si 5) si 2 ateliere pentru învăţământ universitar – (calificări profesionale de nivel 6) ;
- 10 săli de clasa;
- o biblioteca cu o sala de lectura;
- 3 săli multifuncţionale ce pot fi folosite atât ca săli de studiu individual sau in grupuri mici, cat si ca spatii pentru conferinţe sau discuţii informale cu partenerii din mediul privat;
- o sala de mese cu o capacitate de 180 locuri;
- spatii exterioare pentru petrecerea timpului liber;
- 3 terenuri de sport multifuncţionale, dotate pentru a fi folosite ca terenuri de baschet, volei, tenis;
- o sala de sport;
- parc/ spatii verzi.
- parcări auto.
Termenul de realizare a contractului este: 36 luni, din care 6 luni proiectare şi 30 luni execuţie.
Valoarea estimată totală este de 74.758.684,10 lei fără TVA, din care:
Proiectare: 2.485.000,00 lei fără TVA, din care:
3.1. Studii – 27.500 lei fără TVA
3.4. Certificarea performantei energetice şi auditul energetic al clădirilor – 30.000,00 lei fără TVA;
3.5.4. Documentaţii tehnice – 30.000 lei fără TVA;
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 2.152.500,00 lei fără TVA;
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 245.000,00 lei fără TVA.
Execuţie: 72.273.684,10 lei
Cap. 1. Cheltuieli pentru obţinerea si amenajarea terenului – 629.475,00 lei fără TVA;
Cap. 4.1. - Construcţii şi instalaţii – 62.121.257,79 lei fără TVA;
Cap. 4.2. - Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj –496.896,59 lei fără TVA;
Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 4.968.966,01 lei fără TVA;
4.5.1 Dotări pentru realizarea obiectivului de investiţii – 3.906.175,06 lei fără TVA;
Cap. 5.1.1. - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor:
- 30 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare pentru primul termen
- 18 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare pentru al doilea termen
In conformitate cu prevederile art. 160 şi art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet solicitărilor de clarificare/ informatţilor suplimentare in legatură cu documentaţia de atribuire in doua termene, după cum urmează:
- primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 23 - a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;
- cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare.