Feedback
I.D.: 39538893

Construire sediu de recuperare a datelor in caz de dezastru - Disaster Recovery

Data publicarii
04.11.19 Exista 142.967 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45216110-8
Termenul limita pentru depunere:
10.12.19
Pretul estimativ:
3.165.750,00 RON - 3.165.750,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1068633.pdf
  2. Formulare Disaster Recovery-semnat.docx
  3. Formularul S - DEVIZ GENERAL-semnat.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie publică este reprezentat de prestarea serviciilor de proiectare, execuţia lucrărilor de construire şi asistenţă tehnică pe durata implementării proiectului pentru obiectivul ,,Construire sediu de recuperare a datelor in caz de dezastru - Disaster Recovery”. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare până ...
Obiectul contractului de achiziţie publică este reprezentat de prestarea serviciilor de proiectare, execuţia lucrărilor de construire şi asistenţă tehnică pe durata implementării proiectului pentru obiectivul ,,Construire sediu de recuperare a datelor in caz de dezastru - Disaster Recovery”. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare până cel mai tărziu în a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura în care aceste solicitari au fost transmise in termenul mentionat la SECTIUNEA I.3), respectiv 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu