Feedback
I.D.: 99518248

CONSTRUIRE SEDIU DE BIROURI AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ CENTRUL JUDEŢEAN ŞI CENTRUL LOCAL ARAD, ÎN REGIM DE ÎNĂLŢIME P+2E" şi "ÎMPREJMUIRE ŞI FIRMĂ PE FAŢADĂ"

Data publicarii
05.07.24 Exista 88.266 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7 45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.07.24
Pretul estimativ:
13.451.369,06 RON - 13.451.369,06 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.07.24 Publicat la 16.07.24 Publicat la 24.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei/procedurii: "CONSTRUIRE SEDIU DE BIROURI AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ CENTRUL JUDEŢEAN ŞI CENTRUL LOCAL ARAD, ÎN REGIM DE ÎNĂLŢIME P+2E" şi "ÎMPREJMUIRE ŞI FIRMĂ PE FAŢADĂ". Prin realizarea obiectivului de investiţii, respectiv construirea unui sediu nou de birouri, se va crea un spaţiu suficient de lucru pentru desfăşurarea activităţii de primire cereri şi relaţii cu publicul, a...
Obiectul achizitiei/procedurii: "CONSTRUIRE SEDIU DE BIROURI AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ CENTRUL JUDEŢEAN ŞI CENTRUL LOCAL ARAD, ÎN REGIM DE ÎNĂLŢIME P+2E" şi "ÎMPREJMUIRE ŞI FIRMĂ PE FAŢADĂ". Prin realizarea obiectivului de investiţii, respectiv construirea unui sediu nou de birouri, se va crea un spaţiu suficient de lucru pentru desfăşurarea activităţii de primire cereri şi relaţii cu publicul, activitate esenţială în cadrul unui centru judeţean şi local pentru angajaţii care, în prezent, îşi desfăşoară activitatea într-un spaţiu impropriu desfăşurării activităţii, locuri de parcare şi aşteptare fermieri, iar costurile cu asigurarea utilităţilor şi întreţinere a sediului vor scădea semnificativ. Concret, se are în vedere prin prezenta procedura achiziţionarea categoriilor de lucrări prevăzute în Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, după cum urmează: Cap. 1.2 Amenajarea terenului Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 01 Construire sediu administrativ P +2E 04 Constructie gard Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj Cap. 5.1 Organizare de şantier 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare în a 7 - a zi faţă de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În conformitate cu prev. art.27 alin.(3) din H.G. nr.395/2016, Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii “Construcţie sediu de birouri al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul Local Arad" 04.04.23
Executia lucrarilor in cadrul proiectului“ Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrative teritoriale Primaria Ghioroc – Comuna Ghioroc nr. 89 – 90, judetul Arad " 21.02.24
Executia lucrarilor in vederea realizarii proiectului intitulat:’’Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice cu destinatie de unitati de invatamant Ministerul Mediului , Apelor si Padurilor – Unitate de invatamant Scoala Primara Andrei Saguna " 07.07.23
Executie lucrari in vederea realizarii obiectivului investitional “Construire locuinte sociale" in cadrul proiectului finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, proiect intitulat "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Sebiş", axa Prioritară- Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii, cod proiect 125286 12.10.21
Servicii de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii “Construcţie sediu de birouri al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean şi Centrul Local Arad"  
Executie lucrari in vederea realizarii obiectivului investitional “Construire locuinte sociale" in cadrul proiectului finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, proiect intitulat "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Sebiş", axa Prioritară- Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii, cod proiect 125286  
Înfiinţare reţea canalizare în sat Bocsig, comuna Bocsig, judeţul Arad 10.04.24
Executie lucrari de extindere si modernizare Ambulatoriu de Specialitate - Pneumologie la Spitalul de Boli Cronice Sebis 10.11.20
Executia lucrarilor in cadrul proiectului“ Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrative teritoriale Primaria Ghioroc – Comuna Ghioroc nr. 89 – 90, judetul Arad "  
Executie lucrari in vederea realizarii obiectivului investitional ,,Execuţia lucrărilor de modernizare si dotare cămin cultural in localitatea Zimand Cuz, judet Arad" 16.06.20