Proiectul urmăreste asigurarea funcţionării, în bune condiţii, a reţelei de distribuţie a apei potabile din zona II de presiune şi alimentarea consumatorilor din zona de presiune III în localitatea Ditrău, în care scop se va realiza un rezervor de înmagazinare şi compensare de 300 mc amplasat la cota de +860 m. Rezervorul va fi alimentat din statia de pompare existentă, cu înlocuirea pompelor existente şi realizarea unei co...
Proiectul urmăreste asigurarea funcţionării, în bune condiţii, a reţelei de distribuţie a apei potabile din zona II de presiune şi alimentarea consumatorilor din zona de presiune III în localitatea Ditrău, în care scop se va realiza un rezervor de înmagazinare şi compensare de 300 mc amplasat la cota de +860 m. Rezervorul va fi alimentat din statia de pompare existentă, cu înlocuirea pompelor existente şi realizarea unei conducte de aducţiune între statia de pompare si rezervorul de înmagazinare în lungime de 3550 ml. Totodata se va realiza si o retea de distributie pentru populatia din zona de presiune III.
Lucrarea proiectată va cuprinde următoarele obiecte :
- Modificarea pompelor în Statia de pompare existentă, statia având o capacitate de 3,5 l/s şi înălţimea de pompare de 12,5 bar, situată la cota de +755 m
- Conducta de aducţiune pentru alimentarea rezervorului nou de înmagazinare, realizată din conducte PE Dn 110, Pn 16 bar, cu lungimea de 3550 m
- Rezervor de înmagazinare de 300 mc, amplasat la cota de +860 m
- Retea de distribuţie a apei potabile realizată din conducte PE Dn 125, Pn 10 bar, cu o lungime de 1100 m pentru alimentarea zonei III de presiune.
Valoarea estimate a achizitiei conform devizului general :
Proiectare – fazele PT + DE + Documentatii pentru avize, şi AC : 21.500 lei fără TVA
Asistenta proiectantului pe parcursul executiei : 8.000 lei fără TVA
Lucrări de bază : 1.130.859,88 lei fără TVA
Organizare santier : 9777,77 lei fără TVA
Prin urmare valoarea totală estimată a contractului: 1.170.137,65 lei fără TVA
În valoarea estimate a contractului nu sunt încluse cheltuielile diverse şi neprevăzute.
Termenul până la care ofertantii pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile
Autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitarilor de clarificare/infomaţii suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.