Podul proiectat traversează normal râul Argeşel şi are 6 deschideri de câte 12,00 şi lungimea totală de 75,10 m.
Schema statică este grinda continuă. Suprastructura podului este alcătuită din grinzi metalice tip HEB 300 m.
În secţiune transversală sunt dispuse câte 10 grinzi pe fiecare deschidere. La partea superioară grinzile vor fi solidarizate cu o placă de suprabetonare din betin armat C35/45. Toate feţele văzut...
Podul proiectat traversează normal râul Argeşel şi are 6 deschideri de câte 12,00 şi lungimea totală de 75,10 m.
Schema statică este grinda continuă. Suprastructura podului este alcătuită din grinzi metalice tip HEB 300 m.
În secţiune transversală sunt dispuse câte 10 grinzi pe fiecare deschidere. La partea superioară grinzile vor fi solidarizate cu o placă de suprabetonare din betin armat C35/45. Toate feţele văzute ale suprastructurii se vor proteja cu vopse anticorozivă.
Infrastructura este alcătuită din două culee şi cinci pile. Culeele au elevaţiile, banchetele de rezemare, zidurile întoarse, zidurile de gardă din beton armat C30/37 şi sunt fundate pe ţevi metalice bătute cu diametrul de 406.4x8 mm. Pilele sunt tip palee matalice realizate din ţevi metalice bătute cu diametrul de 40.4x8 mm şi rigle din profile metalice tip HEB 400 mm.
Partea carosabilă de pod va avea o lăţime de 5.00 m.
Sistemul rutier pe pod este alcătuit din:
- 4 cm BAP16;
- 0,5 cm hidroizolaţie.
La marginea părţii carosabile sunt prevăzute borduri înalte prefabricate din beon, iar pe lisele din beton armat cu lăţimea de 25 cm se vor monta parapete pietonale metalice zincate.
Pe culee se vor monta dispozitive de acoperire a rosturilor de dilaţie de tip etans. Racordarea cu terasamentele se va realiza cu sferturi de con pereate. La capetele podului se vor realiza scări de acces sub pod şi casiuri pentru preluarea apelor pluviale.
În prezent, traversarea râului Argeşel în punctul Poiana Târgului de către pietoni şi autovehicule, se realizează prin vad. În amplasament există o punte pietonală, dar este degradată şi nu mai poate fi folosită de către locuitori.
Se propune realizarea unui pod nou pentru traveresarea râului Argeşel, în punctul Valea Târgului, comuna Vultureşti, judeţul Argeş, de către pietoni şi autovehicule cu masă maximă de 3,5 t.
Sistemul rutier va avea următoarea alcătuire:
- 4 cm beton asfaltic BAPC16 LEG 50/70;
- 6 cm binder BAD22,4, LEG 50/70;
- 15 cm piatră spartă conform SR EN 13242+A1;
- 30 balast conform SR EN 13242+A1.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12.
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.