Documentaţia tehnică se referă la realizarea unui pod nou peste râul Ialomiţa şi modernizarea a 2 străzi, în lungime totală de 160,00 m, astfel:
- Pod peste râul Ialomiţa cu o lungime totală de 82,20 m, lăţime parte carosabilă 7,8m, lăţime totală pod 11,60m cu o structură monolită pentru infrastructură şi prefabricată pentru suprastructură - grinzi prefabricate din beton precomprimat;
- Străzi – modernizare.
Structura rutie...
Documentaţia tehnică se referă la realizarea unui pod nou peste râul Ialomiţa şi modernizarea a 2 străzi, în lungime totală de 160,00 m, astfel:
- Pod peste râul Ialomiţa cu o lungime totală de 82,20 m, lăţime parte carosabilă 7,8m, lăţime totală pod 11,60m cu o structură monolită pentru infrastructură şi prefabricată pentru suprastructură - grinzi prefabricate din beton precomprimat;
- Străzi – modernizare.
Structura rutiera propusă pentru străzi:
10 cm strat de forma din balast
15 cm strat fundaţie din balast sort 0 – 60 mm
12 cm strat fundaţie din piatra spartă naturală / artificială
6 cm strat legătură din mixtură asfaltică BADPC 22,4 / BAD22,4 leg 50/70),
4 cm strat de uzură din mixtură asfaltică BA 16 rul.50 / 70.
Lucrările prevăzute a fi efectuate in vederea reabilitării si modernizării acestora sunt:
a) Desfacerea sistemului rutier existent, operaţie care presupune săpătură in teren tare pana la cota de fundare prevăzută prin proiect;
b) Nivelarea si compactarea patului drumului in vederea asternerii succesivă a stratului de forma din balast 10cm, precum si a stratului inferior de fundaţie din balast de 15 cm si compactarea acestora corespunzător normelor tehnice in vigoare in corelare cu prevederile caietelor de sarcini elaborate de proiectant la faza Proiect Tehnic;
c) Asternerea stratului superior de fundaţie din piatra sparta de 12 cm si compactarea acestuia corespunzător normelor tehnice in vigoare in corelare cu prevederile caietelor de sarcini elaborate de proiectant la faza Proiect Tehnic;
d) Curatarea intregii suprafeţe a străzilor prin suflare;
e) Amorsarea cu amorsa bituminoasa cationica de 0.9 kg/mp in vederea asternerii stratului de legătură;
f) Asternerea stratului de legatură BAD22,4 cu grosime minima de 6 cm;
g) Curatarea suprafeţei prin suflare;
h) Amorsarea stratului de legătură cu amorsa bituminoasa de 0.6 kg/mp in vederea asternerii stratului de uzura;
i) Asternerea stratului de uzura din beton asfaltic BA16 de 4 cm;
j) Profilarea acostamentelor si închiderea acestora
k) realizarea lucrarilor de semnalizare verticala si marcaje orizontale.
Alte lucrari conexe necesare a fi luate in considerare la efectuarea lucrarilor sunt organizarea de santier, realizarea scurgerii apelor meteorice si semnalizarea pe timpul executiei a lucrarilor.
Perioada de garantie a lucrărilor executate, începe de la data încheierii procesului - verbal de recepţie la terminarea lucrărilor şi este de, cel puţin, 36 de luni – construcţii din categoria C de importanţă, conform proiect tehnic.
Străzile asigură circulaţia fluxurilor de trafic şi legătura cu podul ce se propune. Se asigură de asemenea accesul la serviciile publice din localitate şi la mijloacele de transport în comun spre centrele urbane din judeţ (Slobozia şi Urziceni), comunele învecinate – Perieţi şi Andrăşeşti.