Feedback
I.D.: 35870724

CONSTRUIRE POD PESTE PARAUL DOBARLAIAS SI DRUM DE ACCES DIN DC15 DOBARLAU , Sat Dobârlău, Comuna Dobârlău, judeţul Covasna

Data publicarii
14.05.19 Exista 62.778 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110-6
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LUCRARI DE POD : Podul cu lungime de 11.24m si 5.00m latime, cu o singura deschidere de 9.00m lungime normal pe firul apei. Gabaritul de circulatie pe pod este de 4.00m carosabil. Lumina albiei intre elevatiile culeelor este de 8.04m. Elevatiile culeelor sunt din beton armat fundate direct pe un teren bun de fundare. Sectiunea de scurgere a paraului se va profila in zona podului. Suprastructura este o dala monolita cu gro...
LUCRARI DE POD : Podul cu lungime de 11.24m si 5.00m latime, cu o singura deschidere de 9.00m lungime normal pe firul apei. Gabaritul de circulatie pe pod este de 4.00m carosabil. Lumina albiei intre elevatiile culeelor este de 8.04m. Elevatiile culeelor sunt din beton armat fundate direct pe un teren bun de fundare. Sectiunea de scurgere a paraului se va profila in zona podului. Suprastructura este o dala monolita cu grosimea de 40cm simplu rezemata (pe strat de mortar). Podul a fost dimenionat la clasa I de incarcare convoi (A13, S60). Sistemul rutier pe pod este din beton asfaltic executat in panta (acoperis). Tablierul podului este proiectat cu panta longitudinala de 2%. Cale: - Beton asfaltic cilindrat tip BAP16 - 4+3cm - Protectie hidroizolatie BA8 - 3cm - Hidroizolatie din carton bitumat de min.4mm aplicata la cald. Infrastructuri: Infrastructurile sunt culei de greutate fundate direct sub cota afuierilor de calcul cu cel putin 1.50m. LUCRARI DE DRUMURI: In plan se mentine traseul existent. Proiectul incepe la desprinderea din DC15 stanga. Profilul longitudinal urmareste declivitatile existente, configuratia terenului actual permite realizarea patului drumului in rambleu cu asigurarea accesului la proprietati. Se adopta un profil transversal conform clasei tehnice V – drum comunal cu 2 benzi de circulatie: - parte carosabila 2x2.50m=5.00m - acostamente 0.25-0.50m. Profilul transversal va fi cu panta transversala unica spre aval de 2,5% la partea carosabila si 4,0% la acostamente. Structura rutiera Se adopta o structura rutiera supla cu urmatoarea alcatuire: - strat de uzura BAPC16 – 4cm - strat de legatura BADPC20 – 6cm - strat de piatra sparta – 15cm - strat de balast – 25cm - strat de forma din materiale granulare 15cm Acostamentele se realizeaza din din piatra sparta pe o grosime de minim 10cm. Descrierea detaliata a lucrărilor ce se vor realiza se va face conform proiectului tehnic ataşat prezentei proceduri.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu