Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contratului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "Construire pod peste pârâul Provita, punct Valea Sultanului", fin...
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contratului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "Construire pod peste pârâul Provita, punct Valea Sultanului", finantat din Programul National de Dezvoltare Locala 2017-2020 si Bugetul local.
Valoarea estimata totala proiectare si executie lucrari construire Pod este de 2.125.928 lei fara TVA
Solutia constructiva -pod cu infrastructurile fundate direct.
Podul va avea următoarele elemente :
lungimea totală -58,42 m , cu oblicitate 80 ;
3 deschideri :
- 2 deschideri marginale de 18,00 m ;
- 1 deschidere centrală de 21,00 m ;
un singur fir de circulaţie ;
partea carosabilă pe pod - 5,00 m ;
2 trotuare de câte 1,00 m ;
infrastructurile formate din 2 culei şi 2 pile din beton armat ;
6 grinzi cu toroane pe deschidere cu lungimi de 18,00 m , respectiv 21,00 m ;
Placă de suprabetonare ;
Calea pe pod alcătuită din :
- 4 cm beton asfaltic tip BAP 16 în stratul superior ;
- 4 cm beton asfaltic tip BAP 16 în stratul inferior ;
- 2,5 cm mortar asfaltic în stratul de protecţie ;
- hidroizolaţie tip membrană ;
- 2 cm strat suport pentru izolaţie din mortar de ciment ;
Rampele podului au sistemul rutier alcătuit din :
- 4 cm beton asfaltic tip BA 16 rul 50/70 ;
- 6 cm anrobat bituminos tip AB 31,5 bază 50/70 ;
- 15 cm strat din piatră spartă ;
- 25 cm fundaţie din balast .
Pentru creşterea gradului de siguranţă a viitoarei construcţii se va amenaja albia şi malurile râului Proviţa în amonte şi aval pe o lungime minimă de 30 m.