Pentru traversarea râului Gârboveta, a fost adoptata ca solutia tehnica construirea unui pod cu structura din placi de otel ondulat (ovoide) cu deschiderea de 10,90 m şi înălţimea de 2,36 m.
Se propun următoarele categorii de lucrări:
Lucrările din prezenţa documentaţie se vor executa respectând următoarele faze tehnologice:
1. Trasarea lucrărilor şi delimitarea amprizei podului;
2. Saparea si turnarea grinzilor de fund...
Pentru traversarea râului Gârboveta, a fost adoptata ca solutia tehnica construirea unui pod cu structura din placi de otel ondulat (ovoide) cu deschiderea de 10,90 m şi înălţimea de 2,36 m.
Se propun următoarele categorii de lucrări:
Lucrările din prezenţa documentaţie se vor executa respectând următoarele faze tehnologice:
1. Trasarea lucrărilor şi delimitarea amprizei podului;
2. Saparea si turnarea grinzilor de fundare din beton;
3. Saparea si turnarea grinzilor de capat din beton;
4. Saparea si asternerea patului de fundare din agregate naturale;
5. Turnarea pereului din beton;
6. Montarea tablierului metalic, armarea si turnarea timpanelor;
7. Saparea si realizarea saltelelor de gabioane din amonte;
8. Montarea gabioanelor in amonte;
9. Desfacerea variantei provizorie existente;
10. Saparea si realizarea pernelor de gabioane din aval;
11. Montarea gabioanelor in aval;
12. Realizarea umpluturii de balast la cota;
13. Turnarea grinzilor pentru parapet;
14. Montarea parapetului greu tip H4b pe grinzi;
15. Montarea bordurilor prefabricate pe intreaga lungime a grinzilor;
16. Turnarea taluzului pereat cu panta variabila pe o grosime de 10 cm;
17. Realizarea sistemului rutier nou.
Se va aplica urmatoarea structura rutieră pe pod:
• strat de uzură din mixtură asfaltică tip BAPC 16, cf. AND 605-2016, în grosime de 4,00 cm;
• strat de legatura din BADPC 22,4, cf. AND 605-2016, în grosime de 6,00 cm;
• strat de fundatie superior din piatra sparta, cf. STAS 6400-84, în grosime de 15,00 cm;
• strat de fundaţie inferior din balast, cf. STAS 6400-84, în grosime de 15,00 cm;
• umplutura din balast drenant.
Se vor aplica urmatoarele structuri rutiere pe rampele de acces:
Structura rutiera 1
• strat de uzură din mixtură asfaltică tip BAPC 16, cf. AND 605-2016, în grosime de 4,00 cm;
• strat de legatura din BADPC 22,4, cf. AND 605-2016, în grosime de 6,00 cm;
• strat de fundatie superior din piatra sparta, cf. STAS 6400-84, în grosime de 15,00 cm;
• strat de fundaţie inferior din balast, cf. STAS 6400-84, în grosime de 15,00 cm;
• umplutura din pamant.
Structura rutiera 2
• strat de uzură din balast in grosime de 15 cm cf. STAS 6400-84, în grosime de 15,00 cm;
• umplutura din pamant