Obiectivul general al lucrarii "Construire patinoar si skatepark in Municipiul Campia Turzii" este creşterea calităţii vieţii populaţiei prin investiţii publice cu scop educativ, cultural, recreativ, sportiv, inclusiv utilităţi şi echipamente specifice.
Obiectul contractului:
1. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie - 2.105,00 lei fără TVA;
2. Proiect tehnic şi detalii de execuţ...
Obiectivul general al lucrarii "Construire patinoar si skatepark in Municipiul Campia Turzii" este creşterea calităţii vieţii populaţiei prin investiţii publice cu scop educativ, cultural, recreativ, sportiv, inclusiv utilităţi şi echipamente specifice.
Obiectul contractului:
1. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie - 2.105,00 lei fără TVA;
2. Proiect tehnic şi detalii de execuţie- 70.180,09 lei fără TVA;
3. Asistenţă tehnică din partea proiectantului (pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor) - 15.936,00 lei fără TVA;
4. Construcţii şi instalaţii (amenajare patinoar şi skatepark) - 1.370.022,82 lei fără TVA;
5. Utilaje, echipamente tehnologice funcţionale cu montaj (amenajare patinoar şi skatepark) - 621.979,40 lei fără TVA;
6. Organizare de şantier (lucrări de construcţii,cheltuieli conexe organizării şantierului) - 41.100,68 lei fără TVA;
7. Pregătirea personalului de exploatare - 15.000,00 lei fără TVA;
8. Probe tehnologice şi teste - 5.000 lei fără TVA.
Durata contractului este de 12 luni, din care 2 luni proiectare si 10 luni executie lucrari.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare este de 2 luni.
Durata prestarii serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului este pe toata perioada de executie a lucrarilor pâna la momentul semnarii procesului verbal de receptie finala la terminarea lucrarilor.
Asistenta tehnica se va acorda si in perioada de garantie acordata lucrarilor, in cazul in care este necesar.
Durata de executie a lucrarilor este de maxim 10 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor, dupa constituirea garantiei de buna executie.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire cu 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, a. i. raspunsul consolidat al autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cheltuielile diverse si neprevăzute pot fi accesate doar în conditiile prevăzute expres de lege prin act aditional.
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.