Strategia de dezvoltare a Municipiului Oradea pe termen mediu şi lung are în vedere dezvoltarea unui centru intermodal pentru asigurarea transportului combinat rutier-feroviar al mărfurilor, cu facilităţi de manipulare şi depozitare a mărfurilor şi zone dedicate serviciilor. Locaţia propusă pentru dezvoltarea proiectului este un amplasament cu o suprafaţă de 22,69 hectare, situat în zona staţiei C.F. din Episcopia Bihor, pe...
Strategia de dezvoltare a Municipiului Oradea pe termen mediu şi lung are în vedere dezvoltarea unui centru intermodal pentru asigurarea transportului combinat rutier-feroviar al mărfurilor, cu facilităţi de manipulare şi depozitare a mărfurilor şi zone dedicate serviciilor. Locaţia propusă pentru dezvoltarea proiectului este un amplasament cu o suprafaţă de 22,69 hectare, situat în zona staţiei C.F. din Episcopia Bihor, pe teren proprietate beneficiar S.C. CONFECŢII VASLUI S.A., cu acces printr-un drum DJ 190 la drumul european E60 / drumul naţional DN1.
Amplasamentul este situat în zona industrială a oraşului, în vecinătatea a trei parcuri industriale (două deţinute de Municipiul Oradea şi unul aparţinând de Comuna Borş) şi a celor mai mari companii din zonă.
Lucrările proiectate in cadrul obiectivului “Construire linii si platforme de incarcare-descarcare pentru calea ferata si spatii depozitare in zona statiei CF Episcopia Bihor" se referă în principal la accesul rutier şi feroviar la terminal, infrastructura rutieră şi feroviară în incinta terminalului, platformele de preluare pe/de pe calea ferată a traficului de marfă pe mijloace de transport rutier şi la crearea unui cadru corespunzător de desfăşurare a transferului de marfă, cu toate facilităţile necesare (zone de garare şi depozitare, echipamente şi utilaje de ridicat, respectiv clădiri administrative şi infrastructură de utilităţi).
Pe linia ferată industrială se vor descărca materiale paletizate şi containere, în general din import, aduse cu vagoane speciale acoperite, pe 2 şi 4 osii, câte 178 vagoane/zi, respectiv 4450 vagoane lunar. Cantitatea de marfă din vagoane va fi de 25 – 30 tone/vagon. Viteza de circulaţie va fi de 10 km/h.
S.C. CONFECŢII VASLUI S.A a achizitionat serviciul de elaborare a proiectului tehnic pentru Construire linii si platforme de incarcare-descarcare pentru calea ferata si spatii depozitare in zona statiei CF Episcopia Bihor de catre SC ABED NEGO COM SRL Oradea, a obtinut avizele necesare şi a achitat tariful de racordare conform Contractului de execuţie de lucrări de racordare nr. nr.393/11.11.2022, urmând ca SRCF Cluj sa demareze procedura de achiziţie a execuţiei lucrării de către un furnizor autorizat AFER.
Durata de execuţie a lucrarilor este de maxim 3 luni calendaristice.
Durata contractului începe de la data însuşirii contractului de către ambele părţi contractante şi decurge până la data semnării procesului verbal de recepţie finală a lucrărilor executate pe baza proiectului însuşit de executant.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 8 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Conform art. 172 alin. (2) si art. 173 alin. (2) din Legea nr. 99/2016, entitatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati tuturor solicitarilor de carificare/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Cu respectarea prevederilor art. 29 alin. (3) din H.G. nr. 394/2016, entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul -limita stabilit anterior.
Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP, iar raspunsul consolidat la respectivele solicitari de clarificari oferit de entitatea contractanta, se va face doar prin intermediul interfetei SEAP.