In cadrul contractului avand ca obiect "Construire Gradinită cu program normal in localitatea Rodna, judeţul Bistriţa Năsăud" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 1.681.463,46 lei, fara TVA din care :
- 13.712,32 lei, fara TVA cheltuieli pentru amenajarea terenului (cap. 1.2 din Bu...
In cadrul contractului avand ca obiect "Construire Gradinită cu program normal in localitatea Rodna, judeţul Bistriţa Năsăud" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 1.681.463,46 lei, fara TVA din care :
- 13.712,32 lei, fara TVA cheltuieli pentru amenajarea terenului (cap. 1.2 din Bugetul proiectului).
- 6.862,97 lei, fara TVA cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului (cap. 2 din bugetul proiectului).
- 1.627.540,14 lei, fara TVA cheltuieli cu investitia de baza (cap 4 din din bugetul proiectului, respectiv: cap. 4.1 Constructii si instalatii: 1.504.147,44 lei fara TVA + cap. 4.2. Montaj utilaje tehnologice: 27.415,55 lei, fara TVA + cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare): 95.977,15 lei, fara TVA)
- 33.348, 03 lei, fara TVA cheltuieli pentru Organizare de santier (cap 5.1. din bugetul proiectului)
Obiectul contractului nu cuprinde si furnizarea de dotari (cap. 4.5 Dotari din bugetul indicativ al proiectului), acestea necontribuind la realizarea si mentinerea, pe intreaga durata de existenta a constructiilor, a cerintelor fundamentale aplicabile, in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, republicata).
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (93.802,97 lei, fara TVA), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 alin (1) litera f) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 14 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.