Feedback
I.D.: 18582650

Construire drumuri forestiere – Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului

Data publicarii
24.03.17 Exista 161.779 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
13.04.17
Pretul estimativ:
2.721.061,00 RON
Documente participare:
  1. 7-401938.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Traseul drumului porneste la km 0+000 de la altitudinea de 750 m si ajunge la km 16.470 la 1160 m, invingand o diferenta de nivel de 410 m. Rampa medie este de 6%, dar cu variatii de la 2% la 12%. Racordarea palierelor s-a facut prin curbe convexe si concave. Curbele convexe au raze minime de racordare de 200m. Curbele concave vor avea razele minime de racordare 100m pentru vitezele de proiectare 20km/h. Exista zone în ...
Traseul drumului porneste la km 0+000 de la altitudinea de 750 m si ajunge la km 16.470 la 1160 m, invingand o diferenta de nivel de 410 m. Rampa medie este de 6%, dar cu variatii de la 2% la 12%. Racordarea palierelor s-a facut prin curbe convexe si concave. Curbele convexe au raze minime de racordare de 200m. Curbele concave vor avea razele minime de racordare 100m pentru vitezele de proiectare 20km/h. Exista zone în care razele de racordare au fost micsorate pentru viteza de 10 km/h, deoarece racordarea cu raze mai mari ar fi dus la un volum mare de lucrari terasiere, în special în zonele de taverasare a vailor. Traseul drumului de refacut se compune din 245 de aliniamente racordate prin 244 de curbe. Raza minima de racordare a aliniamentelor este de 14,5 m iar maxima de 500 m pentru viteza de proiectare de 20km/h. Toate racordarile aliniamentelor s-au facut prin curbe circulare. Au fost adoptate supralargiri ale curbelor în concordanta cu raza de racordare si viteza de proiectare în conformitate cu STAS 863- 85. Drumul studiat a fost tratat ca drum forestier principal , cu o latime medie a platformei drumului în aliniament de 5,0m, din care parte carosabila 4,0m cu acostamente de 0.5 m. În curbele cu raza pâna la 300m s-a dat o supralargire partii carosabile si platformei, în raport cu raza curbei, viteza de proiectare si tipul de autotren - ATF 20. Supralargirea s-a dat pe interiorul curbe si este constanta pe toata lungimea curbei (între Ti si Te), iar trecerea la aliniamentul de redresare se face prin racordari triunghiulare pe lungimea de 10m aplicate din tangenta de intrare (Ti) si tangenta de iesire (Te). Latimea medie a platformei drumului pe toata lungimea acestuia cu aplicarea supralarigirilor si a racordarilor aferente acestora este de 5.54m. La intervale de 200-300m acolo unde traseul drumului a permis s-au amplasat statii de încrucisare cu o latime a partii carosabile de 5,70m si o lungime de 20m. S-au propus un numar de 55 de statii de încrucisare amplasate la o distanta medie de 300 m. A se vedea expertiza pentru lucrarile ramase de executat din documentatia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu