Servicii de proiectare, asistenţa tehnică şi executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: Construire Cimitir Craiova Nord, etapa II, str. Aleea 4 Şimnic, nr. 26, T4, P53 (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)", conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 88866/19.05.2021.
Cimitirul Craiova Nord face parte din reteaua de 4 astfel de lacaşuri, aflate sub autoritatea Consiliului Local...
Servicii de proiectare, asistenţa tehnică şi executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: Construire Cimitir Craiova Nord, etapa II, str. Aleea 4 Şimnic, nr. 26, T4, P53 (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)", conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 88866/19.05.2021.
Cimitirul Craiova Nord face parte din reteaua de 4 astfel de lacaşuri, aflate sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Craiova şi în administrarea Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public şi Fondului Locativ Craiova (R.A.A.D.P.F.L.).
Cimitirul Craiova Nord a fost înfiinţat în anul 2000 având iniţial o suprafaţă de 4,57 ha, iar ulterior datorită numărului mare de concesionări, cimitirul s-a mai extins cu o suprafaţă de aproximativ 1ha.
Având în vedere faptul că rata mortalităţii este în creştere este necesar înfiinţarea Cimitirului Craiova Nord etapa a II-a cu respectarea condiţiilor legale şi avizelor/ acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism ataşat prezentului caiet de sarcini.
Astfel, se propune extinderea cimitirului Craiova Nord prin suplimentarea suprafeţei de teren destinată înhumării, construirea unei Săli de ceremonii funerare-capelă şi a unui pavilion administrativ.
Valoarea estimată a achiziţiei având ca obiect: "Construire Cimitir Craiova Nord, etapa II, str. Aleea 4 Şimnic, nr. 26, T4, P53 (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)" conform Deviz General, aprobat prin HCL nr.249/30.05.2019 este de 9.141.496,30 lei (exclusiv TVA), fiind compusă din:
• Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 288.000,00 lei ;
• Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie: 30.000,00 lei;
• Asistenţa tehnica din partea proiectantului: 110.000,00;
• Cheltuieli pentru amenajarea terenului:949.400,00;
• Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor: 30.000,00 lei;
• Cehtuieli pentru construcţii si instalaţii – 7.127.355,30 lei;
• Cheltuieli cu utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale care necesită montaj:187.321,00 lei
• Cheltuieli pentru dotări – 254.060,00 lei
• Cheltuieli pentru lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 165.360 lei
Suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute precizată în Devizul General, respectiv 650.000,00 lei(exclusiv TVA) nu a fost inclusa în valoarea estimata a contractului, acestea putând fiind accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, in condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.