1) Achiziţia lucrărilor de construire a unui centru de zi pentru persoanele vârstnice în comuna Sântandrei, judeţul Bihor, având regimul de înălţime P+1E în conformitate cu cerintele tehnico-funcţionale stabilite în Proiectul Tehnic de Execuţie , constând în lucrări de :
- Arhitectură;
- Sistematizare pe verticală şi amenajări exterioare;
- Rezistenţă;
- lucrări de instalaţii electrice, supraveghere video, avertizare şi ...
1) Achiziţia lucrărilor de construire a unui centru de zi pentru persoanele vârstnice în comuna Sântandrei, judeţul Bihor, având regimul de înălţime P+1E în conformitate cu cerintele tehnico-funcţionale stabilite în Proiectul Tehnic de Execuţie , constând în lucrări de :
- Arhitectură;
- Sistematizare pe verticală şi amenajări exterioare;
- Rezistenţă;
- lucrări de instalaţii electrice, supraveghere video, avertizare şi detecţie incendiu;
- lucrări de instalaţii sanitare şi termice .
2) Valoarea minima estimata a achizitiei este de 4.652.993,59 lei fara TVA, reprezentând valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri competitive, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, compusă conform devizului general elaborat de proiectantul de specialitate din contravaloarea lucrărilor prevăzute la cap.4.1. – Construcţii şi instalaţii + cap.4.3. - Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj + cap.5.1.1 - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier, fara diverse si neprevazute si fara eventualele suplimentari in baza in baza art. 221 alin. 1 din Legea 98/2016 conform clauzelor de variatie stabilite la pct. 2.8 SITUATII IN CARE VA OPERA MODIFICAREA CONTRACTULUI din draftul de contract parte integranta a documentatiei de atribuire.
3) Durata de execuţie: 22 luni.
4)Executantul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No Significant Harm") pe parcursul execuţiei lucrărilor, conform solicitărilor din caietul de sarcini şi propunerii tehnice si de a prezenta documentele justificative privind îndeplinirea obligaţiilor cu privire la respectarea principiilor DNSH, asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului.
5) Oferta se va elabora doar pentru lucrările prevăzute in Caietul de Sarcini şi Proiectul tehnic, exceptând Dotările cu mobilier, echipamente IT, medicale şi electrocasnice (cap.4.5. din devizul general) , deoarece acestea vor fi achiziţionate separat de către autoritatea contractantă, deci nu fac obiectul acestei proceduri, cu menţiunea că ofertanţii vor bugeta în Formularul F4 din ofertă doar costurile cu utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj inclusiv mobilier urban (banci metalice şi coşuri de gunoi) având caracteristicile descrise în Formularele F5 aferente din proiect .