Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de executie lucrari pentru obiectivul de investitii "CONSTRUIRE CAPELA FUNERARA IN COMUNA BANEASA, JUD. GIURGIU".Investitia consta in construiea unei capele funerare vis-a-vis de biserica din localitate, Str. Linistei nr. 3, sat Baneasa, com. Baneasa, jud.GIURGIU, respectiv a unei cladiri parter, in suprafata de 262,12mp si cu 2 accese, ce va cuprinde 3 zon...
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de executie lucrari pentru obiectivul de investitii "CONSTRUIRE CAPELA FUNERARA IN COMUNA BANEASA, JUD. GIURGIU".Investitia consta in construiea unei capele funerare vis-a-vis de biserica din localitate, Str. Linistei nr. 3, sat Baneasa, com. Baneasa, jud.GIURGIU, respectiv a unei cladiri parter, in suprafata de 262,12mp si cu 2 accese, ce va cuprinde 3 zone distincte: camera mortuara, sala multifunctionala cu GS, camera de odihna si foayer/terasa acoperita. Pentru obiectivul de investitii a fost emisa Autorizatia de construire nr. 2/18.03.2022. Suprafata masurata a terenului este de 800 mp. Terenul este liber de constructii.Termenii si conditiile contractului includ si o garantie a lucrarilor de 36 luni.
Valoare total estimata 1.445.481,43 lei, fara TVA, din care:
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii - 8.500,00 lei, fara TVA
Constructii si instalatii (4.1.)
OB.1 - CLADIRE SALA - 625.687,50 lei, fara TVA
OB.2 - CLADIRE CAPELA - 215.260,00 lei, fara TVA
OB.3 - CLADIRE FOAYER - 123.727,50 lei, fara TVA
OB.4 – LUCRARI EXTERIOARE - 150.917,50 lei, fara TVA
Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale (4.2.) - 3.000,00 lei, fara TVA
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj (4.3.) - 37.000,00 lei, fara TVA
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj(4.4) - 15.000,00 lei, fara TVA
Dotari (4.5) sala si capela - 255.118,00 lei, fara TVA
Organizare de santier (5.1.) - 11.270,93 lei, fara TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10
In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).