Pentru realizarea obiectivului de investitie, lucrarea a fost impartita in 2 obiecte de investitie (corp cladire si amenajari exterioare), conform prevederilor proiectului tehnic nr.33/2021 avand urmatoarele caracteristici tehnice si parametrii specifici:
1. Obiectul 1 – Lucrari de baza (corp cladire scoala)
Corp C1 – Cladire scoala
2. Obiectul 2 – Lucrari conexe constructii si instalatii (Amenajare exterioara, anexa si d...
Pentru realizarea obiectivului de investitie, lucrarea a fost impartita in 2 obiecte de investitie (corp cladire si amenajari exterioare), conform prevederilor proiectului tehnic nr.33/2021 avand urmatoarele caracteristici tehnice si parametrii specifici:
1. Obiectul 1 – Lucrari de baza (corp cladire scoala)
Corp C1 – Cladire scoala
2. Obiectul 2 – Lucrari conexe constructii si instalatii (Amenajare exterioara, anexa si depozit de lemn, teren de sport)
Prin proiect se propune amenajarea amplasamentului, prin realizarea unor platforme pietonale si auto, refacerea imprejmuirii incintei, construirea unui corp de cladire cu destinatia depozit de lemne si a unui corp de cladire anexa ce va deservi ca spatiu pentru centrala termica, dar va avea si zona de grupuri sanitare, vestiar si zona de depozitare pentru terenul de sport si construirea unui teren de sport acoperit, care sa deserveasca ca si sala de sport elevilor scolii.
Amenajarea terenului: Cap. 1.2. - 104.072,48 lei
Constructii si instalatii;Cap. 4.1. - 6.476.137,31 lei
din care:
Obiect 1: - Lucrari de baza: 3.873.184,82lei
Obiect 2: Cheltuieli conexe constructii si instalatii : 2.602.952,49 lei
Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj; Cap. 4.2 - 13.966,11 lei
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj; Cap.4.3. - 257.800,09 lei
Cheltuieli pentru organizarea de şantier; Cap. 5.1.1 - 131.886,21 lei
Total intermediar; 6.983.862,20 lei
Cheltuieli diverse si neprevazute; 498.394,60 lei
Total General (exclusiv TVA) ; 7.482.256,80 lei
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 4 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile .
Cheltuielile diverse si neprevazute nu fac obiectul prezentei proceduri, acestea se vor utiliza un conformitate cu prevederile HG907/2016.