a) Caracteristici tehnice şi parametri specifici obiectivului de investiţii:
Avand in vedere starea actuala a drumurilor, s-a analizat in aceasta faza de proiectare modernizarea acestora, avand in vedere si precizarile raportului de expertiza tehnica, precum si cerintele Beneficiarului.
Dimensionarea unei structuri rutiere care sa raspunda atat incarcarilor din traficul actual si de perspectiva, cat si exigentelor impuse de...
a) Caracteristici tehnice şi parametri specifici obiectivului de investiţii:
Avand in vedere starea actuala a drumurilor, s-a analizat in aceasta faza de proiectare modernizarea acestora, avand in vedere si precizarile raportului de expertiza tehnica, precum si cerintele Beneficiarului.
Dimensionarea unei structuri rutiere care sa raspunda atat incarcarilor din traficul actual si de perspectiva, cat si exigentelor impuse de reglementarile aflate in vigoare cu privire la verificarea actiunii inghet-dezghetului.
Lungimea proiectata a sectoarelor de piste de clclisti este de 3.247,7 m.
Pista biciclete / ocazional auto
- parte carosabile 3,00 m,
- bordure 10x15.
Structura rutieră
Pe piste de biciclişti:
• 6 cm strat de uzura BA16 conform AND 605 (BA16 rul 50/70 conform SR EN 13108)
• Bordura 10x15
• 12 cm piatra sparta
• Scarificare si reprofilare fundatia existenta
b) varianta constructivă de realizare a investiţiei:
Obiectivul mai sus mentionat al investiei este compus din:
a) Pista biciclete.
b) Elemente pentru siguranta ctrculatiei;
În conformitate cu legislatia in vigoare, respectiv 766 /1997 privind stabilirea categoriei de importanta a constructiilor, prezenta documentatie se incadreaza in constructii de importanta normala (C).
c) trasarea lucrărilor;
Trasarea lucrarilor se va face de personal specializat din echipa constructorului.
d) protejarea lucrărilor executate şi a materialelor din şantier;
Înainte de inceperea lucrarilor cetatenii vor fi anuntati prin fluturasi sau verbal de inceperea lucrarilor si vor fi rugati sa elibereze carosabilul de autovehicule si sa-si parcheze masinile in alta parte, mai departe de zona de lucru pentru a se evita eventuale accidente si pentru a se elibera frontul de lucru.
NU SE VOR folosi utilaje de mare capacitate.
e) organizarea de şantier.
Organizarea de santier va fi asigurata de catre constructor, acesta urmand sa intocmeasca proiectul functie de dotarea si tehnologia de executie avuta in vedere.
Organizarea de santier se amenajeaza local pe terenul propus de beneficiar şi va avea ca dotari minime: imprejmuire, cabina toaleta, locuri de stationare, containere dormitor. Executia lucrarilor se va face in baza graficelor de lucru, corelate cu programul de executie intocmit de beneficiar împreuna cu constructorul. Trasarea lucrarllor se va face pe baza ridicarilor topo, si a distantelor metrice, conform planurilor de situatie.
Executantul este obligat, conform legii 50-revizuite (Legea autorizarii constructiilor), ca la realizarea lucrarilor sa-si elaboreze un program propriu de control al calitatii, in care sa fie detaliata dotarea tehnica privind probele si încercari pe materiale, precum si personalul responsabil autorizat sa efectueze aceste lucrari. Urmarirea si masurarea lucrarilor realizate se face prin grija executantului, impreuna cu reprezentantul autorizat al beneficiarului. Curatenia pe santier si serviciile sanitare cad in sarcina executantului.
Termenele pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului sunt:
• 6 luni execuţie lucrări.
Valoare estimată = 1.129.399,22 Lei din care, pe capitole bugetare:
4.1. Construcţii şi instalaţii = 1.124.900,22 lei, fără TVA.
5.1 Lucrări de construcţii aferente organizării de şantier = 4.499,00 lei, fără TVA.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12.
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertel