Consolidare sediu Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova, strada Mihail Kogalniceanu, nr.10 – Proiectare si Executie Lucrari ( Rest de executat ) :
1. expertiza tehnica, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 25.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 21008.41 lei, fara TVA;
2. documentatie tehnica pentru emitere Autorizatia de construire DTAC – continuare ...
Consolidare sediu Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova, strada Mihail Kogalniceanu, nr.10 – Proiectare si Executie Lucrari ( Rest de executat ) :
1. expertiza tehnica, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 25.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 21008.41 lei, fara TVA;
2. documentatie tehnica pentru emitere Autorizatia de construire DTAC – continuare de lucrari; documentatie tehnica de Organizare a executiei Lucrarilor DTOE; documentatie tehnica pentru emitere avize/acorduri; Proiect tehnic si detalii de executie ; verificarea proiectului, , in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 80.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 67226.89 lei, fara TVA;
3. proiect actualizat la data finalizării lucrărilor – “as built"; Actualizarea certificatului de performanţă energetic; Actualizarea deviz general la finalizarea lucrarilor, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 15.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 12605.04 lei, fara TVA;
4. asistenta tehnica din partea proiectantului, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 10.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 8403.36 lei, fara TVA;
5. documentatie pentru emitere autorizatiei de securitate la incendiu, , in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 20.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 16806.72 lei, fara TVA;
6. executie lucrari, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. CRR DSI 5282/ 24.10.2024 : 1.963.000,00 lei, inclusiv TVA, respectiv 1649579.83 lei, fara TVA, din care :
Arhitectura = 909.376,57 lei cu TVA, respectiv 764181.99 lei, fara TVA;
Structura = 107.100,00 lei cu TVA, respectiv 90000.00 lei, fara TVA;
Instalatii (inclusiv Montaj Utilaje ) = 521.026,67 lei cu TVA, respectiv 437837.54 lei, fara TVA;
Utilaje = 425496.76 lei cu TVA, respectiv 357560.30 lei, fara TVA.
pentru obiectivul de investitii: Consolidare sediu Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova, strada Mihail Kogalniceanu, nr.10.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile
Termen de raspuns autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).