Servicii de proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitii: “Consolidare-restaurare si valorificare turistica Biserica Sf.Ioan, Sf.Nicolae, Sf.Gheorghe, Oras Targu Carbunesti, localitatea Cojani, judetul Gorj"
Valoarea estimata este de 1.863.567,25 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Capitolul pentru proiectare...
Servicii de proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitii: “Consolidare-restaurare si valorificare turistica Biserica Sf.Ioan, Sf.Nicolae, Sf.Gheorghe, Oras Targu Carbunesti, localitatea Cojani, judetul Gorj"
Valoarea estimata este de 1.863.567,25 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Capitolul pentru proiectare şi asistenţă tehnica: 111.586,00 lei, fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.709.250,00 lei, fara TVA;
Subcapitolul 4.1 – Constructii si instalatii: 1.629.913,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 716,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 32.041,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 4.5 – Dotari: 46.580,00 lei fara TVA
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 42.731,25 lei, fara TVA;
Subcapitolul 5.1 - Organizare de santier: 42.731,25 lei, fara TVA;
5.1.1 - Lucrari de constructii: 34.185,00 lei fara TVA;
5.1.2.- Cheltuieli conexe organizarii de santier: 8.546,25 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.