Urmare a viiturilor repetate, în aceasta zona s-a produs afuierea vaii Cerna cu cca 2,50 m, periclitând astfel stabilitatea podului.
Lucrarile necesare pentru punerea în siguran?a a podului de pe DJ 676E de la km 10+443, comuna Copaceni, sunt lucrari de consolidare a podului prin realizarea unui prag deversor cu lungimea totala de 20,00 m si latimea de 2,00 m, o combinatie de beton armat C18/22,5 (pe o latime de 1 m) cu gab...
Urmare a viiturilor repetate, în aceasta zona s-a produs afuierea vaii Cerna cu cca 2,50 m, periclitând astfel stabilitatea podului.
Lucrarile necesare pentru punerea în siguran?a a podului de pe DJ 676E de la km 10+443, comuna Copaceni, sunt lucrari de consolidare a podului prin realizarea unui prag deversor cu lungimea totala de 20,00 m si latimea de 2,00 m, o combinatie de beton armat C18/22,5 (pe o latime de 1 m) cu gabioane din bolovani de râu tip 17 (5,00x1,00x1m), având cota coronamentului de 292,80 – constanta pe o lungime de 20,00 m, încastrate în malurile vaii, a unui prag disipator cu o latime de 32,50 m si aparari de maluri în lungime de 130,00 m din gabioane de bolovani de râu.