Feedback
I.D.: 94248627

Conserve si produse din carne , Cod C.P.V. 15131000-5

Data publicarii
07.03.24 Exista 207.950 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15131000-5
Termenul limita pentru depunere:
19.03.24
Pretul estimativ:
88.855,80 RON - 1.067.188,10 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 07.03.24 Publicat la 18.03.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare Conserve si produse din carne, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare Conserve si produse din carne, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situaţia în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuţi în documentaţia de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câştigătoare, in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 6 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. Valoare estimata pentru acordul-cadru: Min. 88.855,80 lei fara TVA – Max. 1.067.188,1 lei fara TVA Valoare estimata pentru contract subsecvent: Min. 88.855,80 lei fara TVA – Max. 533779.4 lei fara TVA Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru in functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu