Achizitionarea de "Conserve si alte produse alimentare", impartite in 8 loturi, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC Botosani in perioada 01.05.2019-30.04.2021, astfel:
Lot 1: Oua: oua;
Lot 2: Miere de albine: miere de albine;
Lot 3: Conserve de fructe si legume: pasta de tomate, rosii in bulion, ciuperci conserva, mazare conservata, fasol...
Achizitionarea de "Conserve si alte produse alimentare", impartite in 8 loturi, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC Botosani in perioada 01.05.2019-30.04.2021, astfel:
Lot 1: Oua: oua;
Lot 2: Miere de albine: miere de albine;
Lot 3: Conserve de fructe si legume: pasta de tomate, rosii in bulion, ciuperci conserva, mazare conservata, fasole verde conservata, gogosari in otet,castaraveti in otet, compot de piersici, gem de fructe, dulceata de fructe;
Lot 4: Masline: masline;
Lot 5: Uleiuri si grasimi animale sau vegetale: ulei rafinat, margarina;
Lot 6: Produse de morarit, amidon si produse amilacee: faina de grau, faina de porumb, gris, pesmet, orez;
Lot 7: Cereale pentru micul dejun: cereale pentru micul dejun 250g;
Lot 8: Bauturi fara alcool: apa minerala plata 2l, apa minerala carbogazoasa 2l, suc de portocale 2,5l.
Se va incheia Acord-cadru pentru furnizare "Conserve si alte produse alimentare" pentru o perioada de 24 luni, fara reluarea competiţiei, cu maxim 3 operatori economici pe lot, conform art. 118 lit. a) din Legea 98/2016, art. 107 alin.(1) si alin.(2) lit. a) din HG 395/2016 si art. 138 - (3) din HG 395/2016. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, care au pretul cel mai scazut/lot, pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv (loturile castigate la acordul-cadru), in functie de necesitati. Se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie, pentru ca la momentul demararii procedurii de achiziţie autoritatea contractanta nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru hrana beneficiarilor pana la 30.04.2021. Cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru si ale contractelor subsecvente sunt conform prevederilor caietului de sarcini si a listei loturilor din prezenta fisa de date. Procedura de achiziţie va fi organizată cu depunerea ofertei pentru unul, mai multe sau pentru toate loturile. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT, pe fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare. Răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis cu cel puţin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.