Feedback
I.D.: 88686356

CONSERVE LEGUME IN APA SAU BULION

Data publicarii
30.10.23 Exista 42.305 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15897200-4
Termenul limita pentru depunere:
10.11.23
Pretul estimativ:
330.037,68 RON - 330.037,68 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1194745.pdf
  2. CAIET DE SARCINI.pdf
  3. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI.pdf
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În conformitate cu prevederile Ordinul ministrului justiţiei nr. 3147/C/2018, modificat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1485/C/2020 NORME de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciare si a referatului de necesitate nr 44161/24.10.2023 întocmit de către Compartimentului Hrănire din cadrul instituţiei, este necesară aprovizionarea cu este necesară ap...
În conformitate cu prevederile Ordinul ministrului justiţiei nr. 3147/C/2018, modificat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1485/C/2020 NORME de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciare si a referatului de necesitate nr 44161/24.10.2023 întocmit de către Compartimentului Hrănire din cadrul instituţiei, este necesară aprovizionarea cu este necesară aprovizionarea cu CONSERVE LEGUME IN APA SAU BULION: LOTUL 1:- FASOLE GALBENĂ PĂSTĂI CONSERVĂ, LOTUL 2:- MAZĂRE VERDE BOABE CONSERVĂ ,LOTUL 3:- GHIVECI DE LEGUME ÎN BULION, LOTUL 4:- ZARZAVAT DE LEGUME , LOTUL 5:- ROŞII ÎN BULION a deţinuţilor aflaţi în custodia Penitenciarului Deva, calculat la maxim de 800 persoane detinute, conform bazei de calcul /perioada de achiziţie. Având in vedere adresa nr 44379/DEA/06.10.2023 prin care se comunica unităţilor faptul ca achiziţia produselor care fac obiectul furnizării de CONSERVE LEGUME IN APA SAU BULION se va face pe plan local de către fiecare unitate in parte si faptul ca conform celor comunicate procedura de atribuire derulata de BAGR se va finaliza cel mai devreme la data de 05.02.2024 conform termenelor legale , la nivelul sectorului logistic al Penitenciarului Deva este obligatorie derularea procedurilor de atribuire in vederea asigurării alimentelor pentru hrana deţinuţilor. Având in vedere Prevederile Articolului 19 din Legea 98/2016 , "Prin excepţie de la prevederile art. 17 şi 18, autoritatea contractantă poate aplica procedura simplificată sau, în condiţiile art. 7 alin. (5), achiziţia directă, pentru atribuirea contractelor pe loturi individuale, în cazul în care sunt îndeplinite în mod cumulativ următoarele condiţii: a)valoarea estimată, fără TVA, a lotului respectiv este mai mică de 387 856 lei, în cazul achiziţiei de produse sau servicii, sau mai mică de 4 848 200 lei , în cazul achiziţiei de lucrări; La data de 04-06-2018 Litera a) din Articolul 19 , Paragraful 3 , Secţiunea a 4-a , Capitolul I a fost modificată de Punctul 4, Articolul I din ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 45 din 24 mai 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 459 din 04 iunie 2018 b)valoarea cumulată a loturilor pentru care este îndeplinită condiţia prevăzută la lit. a) şi care sunt sau au fost atribuite în temeiul prezentului articol nu depăşeşte 20% din valoarea globală a tuturor loturilor în care a fost împărţită lucrarea avută în vedere, achiziţia de produse similare ori serviciile avute în vedere." , procedura aplicata pentru realizarea achiziţiei produselor de mai sus va fi cea de procedura simplificata in condiţiile Arta 7 alin 2 (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a atribui contractele de achiziţie publică/acordurile cadru şi de a organiza concursurile de soluţii care privesc achiziţii publice a căror valoare estimată este mai mică decât pragurile corespunzătoare prevăzute la alin. (1) prin aplicarea unei proceduri simplificate, cu respectarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2). Având in vedere faptul ca la momentul întocmirii prezentei nu exista fonduri bugetare pentru angajarea unor contracte de furnizarea a produselor mai sus menţionata pentru întreaga perioada ,respectiv pana la data de 05.02.2024 , si faptul nu pot fi stabilite cantităţile cu exactitate deoarece număr de deţinuţi fluctuează in mod constant pentru finalizarea achiziţiei se va proceda la atribuirea acordurilor cadru in condiţiile Arta 114-119 din Legea 98/2016 . In situatia in care unitatea de achiztii centralizate BAGR va finaliza procedura proprie si va atribuii acordurile cadru pentru produsele care fac parte din prezenta procedura, acordurile cadru vor inceta de drept, drept urmare nu vor mai fi incheiate contracte subsecvente .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse de bacanie ,mirodenii ,condimente ,amelioratori 20.05.22
Furnizare produse de băcănie ( sare iodată, sare grunjoasă neiodată, cimbru uscat, foi de dafin, piper negru măcinat, pătrunjel uscat, boia dulce de ardei, leuştean uscat, amelioratori cu sare, amelioratori fără sare, drojdie proaspătă, zahăr pudră ) 19.06.23
Produse de panificatie ( paine semi alba ambalata 0,400 kg / buc si paine semi alba dietetica ambalata fara sare 0,400 kg / buc ) 24.11.23
HD-F1- Achizitia de echipamente necesare activitatilor de operare si intretinere a infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare - Echipamente universale pentru lucrari (utilaje de sapat si transport) Lotul 1.2 03.06.24
HD-F1 - Achizitia de echipamente necesare activitatilor de operare si intretinere a infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare LOTUL 1.2.Camioane macara si autobasculante 04.09.24
HD-F1 - Achizitia de echipamente necesare activitatilor de operare si intretinere a infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare LOTUL 1.2.Camioane macara si autobasculante 04.09.24
HD-F1- Achizitia de echipamente necesare activitatilor de operare si intretinere a infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare - Echipamente universale pentru lucrari (utilaje de sapat si transport) Lotul 1.2 03.06.24
HD-F1 - Achizitia de echipamente necesare activitatilor de operare si intretinere a infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare LOTUL 1.2.Camioane macara si autobasculante 04.09.24
HD-F1- Achizitia de echipamente necesare activitatilor de operare si intretinere a infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare - Echipamente universale pentru lucrari (utilaje de sapat si transport) Lotul 1.2  
Proiectare şi execuţie de lucrări necesare realizării obiectivului de investiţii “Reabilitarea energetică şi modernizare sediu al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Hunedoara" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice