In conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini nr. 26742/ 16.06.2023.
Obiectul contractului constă în execuţia lucrărilor conform documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie, respectiv:
- lucrări de arhitecutură
- instalaţie iluminat de siguranţă
- instalaţie de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de incendiu
- instalaţie de stingere interioară-hidranţi interiori
- lucrări de rezistenţă
- instalaţie de stinger...
In conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini nr. 26742/ 16.06.2023.
Obiectul contractului constă în execuţia lucrărilor conform documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie, respectiv:
- lucrări de arhitecutură
- instalaţie iluminat de siguranţă
- instalaţie de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de incendiu
- instalaţie de stingere interioară-hidranţi interiori
- lucrări de rezistenţă
- instalaţie de stingere exterioară-hidranţi exteriori
Instrucţiuni privind notificarea rezultatului procedurii
Entitatea contractantă va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora.
În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câştigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate.
Entitatea contractantă va informa ofertanţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează:
i. pentru fiecare ofertă respinsă, motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neadecvată şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini;
ii. fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă şi conformă, prin urmare admisibilă, dar care nu a fost declarată câştigătoare, caracteristicile şi avantajele relative ale ofertei câştigătoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de achiziţie publică/sectorială
iii. fiecărui operator economic dintre cei prevăzuţi la pct. i) - ii), data-limită până la care au dreptul de a depune contestaţie.
Entitatea contractantă are dreptul de a nu comunica anumite informaţii numai în situaţia în care divulgarea acestora:
- ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrară interesului public
- ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi, sau ar prejudicia concurenţă loială dintre aceştia
Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire
Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri:
- au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme;
- nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare;
- abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului. În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege:
- criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării;
- pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor.
Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri:
- ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire;
- entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante.
Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare.