Feedback
I.D.: 36002974

CONCESIUNEA SERVCIULUI PUBLIC DE GESTIONARE A CAINILOR FARA STAPAN DIN COMUNA BANESTI JUDETUL PRAHOVA

Data publicarii
20.05.19 Exista 238.483 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85200000-1
Termenul limita pentru depunere:
10.06.19
Pretul estimativ:
360.000,00 RON - 360.000,00 RON
Documente participare:
  1. 5-PC1001289.zip
Locul realizarii:
ROMÂNIA, Prahova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Activitatea de gestionare a câinilor fără stăpân a comunei Banesti este un serviciu de utilitate publica, organizat, coordonat, reglementat, condus, monitorizat si controlat de autoritatea administratiei publice locale. Activitatea serviciului public de gestionare a câinilor fără stăpân a comunei Banesti va realiza urmatoarele: a) capturarea cainilor fara stapan; b) transportul cainilor capturati in adapost; c) adapostirea,...
Activitatea de gestionare a câinilor fără stăpân a comunei Banesti este un serviciu de utilitate publica, organizat, coordonat, reglementat, condus, monitorizat si controlat de autoritatea administratiei publice locale. Activitatea serviciului public de gestionare a câinilor fără stăpân a comunei Banesti va realiza urmatoarele: a) capturarea cainilor fara stapan; b) transportul cainilor capturati in adapost; c) adapostirea, hranirea, examinarea medicala, deparazitarea, vaccinarea, sterilizarea (numai pentru câinii revendicaţi, adoptaţi sau adoptaţi la distanţă) si controlul bolilor cainilor din adaposturi cu respectarea normelor si masurilor sanitar- veterinare in vigoare; d) identificarea si inregistrarea cainilor fara stapan doar prin serviciile medicilor veterinari de libera practica, organizati in conditiile legii; e) eutanasierea cainilor fara stapan care sunt bolnavi cronici si incurabili ori care nu au fost revendicati sau adoptati in conditiile si in termenele stabilite prin lege si prezentul regulament; f) facilitarea revendicarii si adoptiilor. In conformitate cu prevederile art. 70 din Legea 100/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, entitatea contractanta stabileste doua termene referitoare la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare , astfel: - termenul limita de depunere a solicitarilor de clarificar/informatiilor suplimentare este 6 zile (se considera data de inregistrate la entitatea contractanta) inainte de data limita de depunere a ofertelor; - termenul limita la care entitatea contractanta raspunde solicitarilor de clarificar/informatii suplimentare este 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Nota: Entitate contractanta va raspunde doar solicitarilor de clarificar/informatiilor suplimentare adresate de operatorii economici in termenul limita stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu