Serviciul de gestionare a câinilor fără stăpân se va realiza pe raza orasului Bumbesti-Jiu şi va cuprinde următoarele activităţi: capturarea câinilor fără stăpân şi transportarea acestora la adăpostul pentru câini fără stăpân, preluarea, înregistrarea, consultarea, trierea şi adăpostirea câinilor fără stăpân, hrănirea şi îngrijirea câinilor fără stăpân, eliberarea câinilor(revendicarea/adopţia) la cererea colectivităţii/gru...
Serviciul de gestionare a câinilor fără stăpân se va realiza pe raza orasului Bumbesti-Jiu şi va cuprinde următoarele activităţi: capturarea câinilor fără stăpân şi transportarea acestora la adăpostul pentru câini fără stăpân, preluarea, înregistrarea, consultarea, trierea şi adăpostirea câinilor fără stăpân, hrănirea şi îngrijirea câinilor fără stăpân, eliberarea câinilor(revendicarea/adopţia) la cererea colectivităţii/grupului local, care îşi va asuma în scris răspunderea pentru ocrotirea câinilor fără stăpân, eutanasierea câinilor cu boli incurabile realizată cu respectarea normelor legale în vigoare de către personalul specializat, eutanasierea câinilor nerevendicaţi/neadoptaţi după expirarea termenului de 14 zile lucrătoare de la cazarea acestora, asigurarea condiţiilor prevăzute de normele legale pentru depozitarea cadavrelor până la transportarea în vederea incinerării, asigurarea unui contract pentru incinerarea cadavrelor de animale cu o societate autorizată, organizarea de campanii de sterilizare, informare şi târguri de adopţii, ridicarea contra cost la tarife aprobate de Consiliul Local al orasului Bumbesti-Jiu a cadavrelor câinilor ce aparţin persoanelor fizice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare , in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor- 22 zile.
Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate "SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA "SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA " LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 15-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare).
In situatia imposibilitatii transmiterii solicitarilor de clarificari prin intermediul SEAP, prin accesarea sectiunii dedicate mentionate, solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire se pot transmite la adresa de email: primaria@bumbesti-jiu.ro.
Concesionarul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul ofertat (exclusiv TVA), în termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre parti.
Garanţia de bună execuţie se constituie conform prevederilor din draftul de contract.