Comunicarea este prezenta in tot ceea ce facem in viata si este esentiala pentru a trai, pentru a ne integra in comunitate si a realiza orice sarcina zilnica.
Aceasta reprezintă un proces de interacţiune între persoane, grupuri, ca relaţie mijlocită prin cuvânt, imagine, gest, simbol sau semn. Prin intermediul ei, oamenii îşi împărtăşesc cunoştinţe, experienţe, interese, atitudini, simţăminte, opinii, idei.
Pornind de la pr...
Comunicarea este prezenta in tot ceea ce facem in viata si este esentiala pentru a trai, pentru a ne integra in comunitate si a realiza orice sarcina zilnica.
Aceasta reprezintă un proces de interacţiune între persoane, grupuri, ca relaţie mijlocită prin cuvânt, imagine, gest, simbol sau semn. Prin intermediul ei, oamenii îşi împărtăşesc cunoştinţe, experienţe, interese, atitudini, simţăminte, opinii, idei.
Pornind de la premisele ca a asculta este primul dar pe care il poti cere, primi si oferi si a faptului ca nu conteaza ceea ce spui, ci ceea ce aude colaboratorul tau, comunicarea eficienta se realizeaza printr-un limbaj usor de inteles, alaturi de formularea de intrebari deschise ce pot include o recapitulare a ideilor exprimate pentru a putea primi un feedback constructiv.
Cursul este structurat pe capitole care isi propun sa va puna la curent asupra elementelor de comunicare, importanta acesteia, precum si asupra tehnicilor si modalitatilor de manageriere a emotiilor.
La nivel macro, crizele sunt fenomene complexe care pot afecta fie întregul ansamblu social, fie anumite sectoare ale acestuia (viaţa economică, sistemul politic, relaţiile internaţionale, sistemele financiar-bancare, structura socială, instituţiile de învăţământ şi cultura, etc.)
Atitudinea este cea care conteaza! Solutia este reprezentata de o serie de factori concepuţi pentru a combate crizele şi a reduce daunele produse de acestea. Altfel spus, managementul crizelor încearcă să prevină sau să reducă ef