Feedback
I.D.: 52982555

comuna jina

Data publicarii
24.12.20 Exista 159.909 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79414000-9
Pretul estimativ:
7.200,00 RON - 7.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE CONSULTANTA în domeniul securităţii şi sănătăţii in munca Servicii de consultanta în domeniul situatiilor de urgenta. Serviciile vor fi efectuate la sediul beneficiarului pentru un număr de 25-35 de lucrători din domeniul administratiei publice locale, la o distant[ de cel mult 50 km de mun. Sibiu PACHETUL DE SERVICII INCLUDE: 1. Reevaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnăvire profesionala pentru toate locu...
SERVICII DE CONSULTANTA în domeniul securităţii şi sănătăţii in munca Servicii de consultanta în domeniul situatiilor de urgenta. Serviciile vor fi efectuate la sediul beneficiarului pentru un număr de 25-35 de lucrători din domeniul administratiei publice locale, la o distant[ de cel mult 50 km de mun. Sibiu PACHETUL DE SERVICII INCLUDE: 1. Reevaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnăvire profesionala pentru toate locurile de munca. 2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protecţie, 3. Elaborarea si actualizarea instrucţiunilor proprii de securitate si sănătate în munca ; 4. Propunerea atribuţiilor si a răspunderilor in domeniul securităţii si sănătăţii in munca; 5. Întocmirea planului de acţiune in caz de pericol grav si iminent; 6. Identificarea zonelor cu risc ridicat si specific precum si propunerea de masuri pentru eliminarea/diminuarea riscurilor in aceste zone; 7. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sănătate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar; 8. Elaborarea documentelor conform Legii nr. 319/2006 si a H.G. nr. 1425/06 - actualizata si republicata) 9. Asigurarea de către societatea prestatoare a materialelor necesare instruirii periodice. 10. Intocmirea documentatiilor in domeniul situatiilor de urgenta conform legislatiei in vigoare 11. Participarea reprezentanţilor serviciului la instruirile periodice. Valoarea totala a contractului este de 7200 RON- pretul nu include TVA. Plata se face lunar, in rate egal
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu