Feedback
I.D.: 100218101

Computere personale de tip desktop ALL IN ONE, laptop si tablete SMART

Data publicarii
19.07.24 Exista 250.954 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 30213100-6 30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
29.07.24
Pretul estimativ:
481.800,00 RON - 481.800,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1220999.pdf
  2. 5. Instructiuni catre ofertanti_semnat.pdf
  3. 4. Caiet de sarcini_semnat_semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de computere personale de tip desktop ALL IN ONE, laptop si tablete SMART conform caietului de sarcini.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 7 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 3 a zi inaintea termenului limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde DOAR la solicitările de clarificări adresate de...
Achizitia de computere personale de tip desktop ALL IN ONE, laptop si tablete SMART conform caietului de sarcini.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 7 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 3 a zi inaintea termenului limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde DOAR la solicitările de clarificări adresate de catre operatorii economici până la termenul limită stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Calculatoare Desktop All in One , defalcate pe 3 loturi : Lot 1 : Calculator Desktop All in One pentru organizarea celei de-a 31-a Sesiuni anuale a AP OSCE – 90 bucati Lot 2 : Calculator Desktop All in One pentru activitatea deputatilor la birourile parlamentare – 350 bucati Lot 3 : Calculator Desktop All in One pentru activitatea serviciilor Camerei Deputatilor – 50 bucati 26.03.24
Calculatoare Desktop All in One , defalcate pe 3 loturi :Lot 1 : Calculator Desktop All in One pentru organizarea celei de-a 31-a Sesiuni anuale a AP OSCE – 90 bucatiLot 2 : Calculator Desktop All in One pentru activitatea deputatilor la birourile parlamentare – 350 bucatiLot 3 : Calculator Desktop All in One pentru activitatea serviciilor Camerei Deputatilor – 50 bucati 26.03.24
Calculatoare Desktop All in One , defalcate pe 3 loturi :Lot 1 : Calculator Desktop All in One pentru organizarea celei de-a 31-a Sesiuni anuale a AP OSCE – 90 bucatiLot 2 : Calculator Desktop All in One pentru activitatea deputatilor la birourile parlamentare – 350 bucatiLot 3 : Calculator Desktop All in One pentru activitatea serviciilor Camerei Deputatilor – 50 bucati  
Contract de achiziţie publică de produse computere personale de tip desktop All in One şi laptop 15.04.24
Contract de achiziție publică de produse computere personale de tip desktop All in One și laptop 15.04.24
Contract de achiziție publică de produse computere personale de tip desktop All in One și laptop  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18