Feedback
I.D.: 49247118

Computere de birou

Data publicarii
28.08.20 Exista 121.821 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Pretul estimativ:
31.005,00 RON - 31.005,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesar pentru buna funcţionare a sistemului informatic integrat şi a sistemului de comunicaţii on-line al Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Copiator cu functii de imprimare - copiere - scanare  
Servicii de mentenanţă, suport tehnic şi dezvoltări pentru sistemul informatic integrat existent în Primăria Municipiului Odorheiu Secuiesc  
Servicii de audit complex al sistemului informatic existent, în cadrul proiectului "Digitalizarea procedurilor administrative la Primăria Miercurea-Ciuc"  
Furnizare de consumabile, accesorii, componente, periferice ?i echipamente informatice 31.03.18
achizitii publice: “HDD server” 05.12.17
Achizi?ie publica: “Licen?a Windows 2016 Server” 23.12.17
Achizitie de active necorporale si corporale (echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare pentru dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT, în cadrul proiectului “Proceduri simplificate de reducere a birocraţiei pentru cetăţeni" COD SIPOCA 797 / SMIS 135297 22.06.23
Achizitie de active necorporale si corporale (echipamente FEDR) si Pachet servicii necesare pentru dezvoltarii si implementarii solutiei informatice integrate in cadrul UAT, în cadrul proiectului “Proceduri simplificate de reducere a birocraţiei pentru cetăţeni" COD SIPOCA 797 / SMIS 135297  
Contract de servicii având ca obiect "Asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru sistemul informatic compus din: HOSPITAL RELEASE 2.0, FARMACY MANAGER, HOSPITAL MANAGER 3.0, BUDGET MANAGER, SALARY MANAGER si IQPacs"  
Contract de servicii având ca obiect "Asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru sistemul informatic compus din: HOSPITAL RELEASE 2.0, FARMACY MANAGER, HOSPITAL MANAGER 3.0, BUDGET MANAGER, SALARY MANAGER si IQPacs"