Feedback
I.D.: 3664334

Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare furnituri de birou, drapele. Procedura este împartia în 2 loturi conform Caietului de sarcini.

Data publicarii
15.09.14 Exista 1.850 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5
Termenul limita pentru depunere:
19.09.14
Pretul estimativ:
31.310,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimata fara TVA – 31.310,00 Lei ( 31.100,00 lei pentru lotul nr.1, 210,00 lei pentru lotul nr.2)3. CPV: 19520000-7, 22612000-3, 22817000-0, 22820000-4, 22830000-7, 22852000-7, 24911200-5, 30192100-2, 30192121-5, 30192123-9, 30192131-8, 30192132-5, 30192800-9, 30192910-3, 30192920-6, 30192930-9,301971...
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimata fara TVA – 31.310,00 Lei ( 31.100,00 lei pentru lotul nr.1, 210,00 lei pentru lotul nr.2)3. CPV: 19520000-7, 22612000-3, 22817000-0, 22820000-4, 22830000-7, 22852000-7, 24911200-5, 30192100-2, 30192121-5, 30192123-9, 30192131-8, 30192132-5, 30192800-9, 30192910-3, 30192920-6, 30192930-9,30197110-0, 30197130-6, 30197210-1, 30197220-4, 30197221-1, 30197320-5, 30197330-8, 30197620-8, 30197643-5,30199110-4,30199410-7,30199500-5, 30191130-4, 30199500-5, 30234300-1, 30234400-2, 30234300-1, 30234400-2,30234400-2, 30234500-3, 39241100-4, 39241200-5, 39292500-0, 39541140-9, 44424200-0, 35821000-5.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: accesorii pentru birou, formulare, hârtie ?i articole din hârtie, instrumente de scris ?i corectat, articole organizare ?i arhivare, drapele. Procedura este împartia în 6 loturi conform Caietului de sarcini. 14.11.14
Comanda scrisa sau contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: accesorii pentru birou, formulare, hârtie ?i articole din hârtie, instrumente de scris ?i corectat, articole organizare ?i arhivare, drapele. Procedura este împartia în 38 loturi conform Caietului de sarcini. 12.10.15
Comanda scrisa/contract având ca obiect furnizare produse: produse din lemn, scule ?i produse auxiliare, articole pentru etan?are ?i protectie, articole sanitare, vopsele ?i uleiuri, articole electrice, articole feronerie, articole metalice . Procedura este împartia în 9 loturi. 27.10.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 17.07.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare pasta termoconductoare, spray contact umed ?i uscat, cablu de re?ea, mufe, cablu SFTP, pat de cablu, cablu patchord, cablu USB, cablu video, coliere de plastic, sârma de tras cabluri. Procedura este împartia în 4 loturi conform Caietului 11.08.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare alcool izopropilic, tehnic, spray racire, cositor, spray ungere, contact. Procedura este împartia în 3 loturi conform Caietului de sarcini. 17.09.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare pasta termoconductoare, spray contact umed ?i uscat, cablu de re?ea, mufe, cablu SFTP, pat de cablu, cablu patchord, coliere de plastic, sârma de tras cabluri. Procedura este împartia în 3 loturi conform Caietului de sarcini. 26.08.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: produse pentru între?inere ?i func?ionare parc auto (huse auto, lichid ?i solu?ie parbriz). Procedura este împartia în 2 loturi conform Caietului de sarcini. 18.11.14
Diverse accesorii de birou 07.04.17
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare acumulatori auto. 14.11.14