Feedback
I.D.: 3639765

Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare alcool izopropilic, tehnic, spray racire, cositor, spray ungere, contact. Procedura este împartia în 3 loturi conform Caietului de sarcini.

Data publicarii
11.09.14 Exista 290.117 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31330000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.09.14
Pretul estimativ:
5.465,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. CPV: 24322510-5; 24322510-5; 24324400-5; 44315310-7; 09211000-1; 44832000-1; 31224100-3; 31224200-4; 31330000-8. 5. Valoarea estimata fara TVA – 5.465,00 Lei ( 2.540,00 lei pentru lotul nr.1, 1.275,00 lei pentru lotul nr.2, 1.650,00 lei pentru lotul nr.3.) În oferta se va preciza termenul de livrare a produselor, care nu trebuie sa fie mai mare de 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data confirmarii primirii comenzi...
3. CPV: 24322510-5; 24322510-5; 24324400-5; 44315310-7; 09211000-1; 44832000-1; 31224100-3; 31224200-4; 31330000-8. 5. Valoarea estimata fara TVA – 5.465,00 Lei ( 2.540,00 lei pentru lotul nr.1, 1.275,00 lei pentru lotul nr.2, 1.650,00 lei pentru lotul nr.3.) În oferta se va preciza termenul de livrare a produselor, care nu trebuie sa fie mai mare de 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data confirmarii primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM (sau de la semnarea contractului de catre ambele parti). Oferta trebuie sa fie semnata si stampilata. Ofertantul trebuie sa prezinte în oferta sa datele de idetificare, date de contact. Ofertantul trebuie sa specifice daca oferta este platitoare sau neplatitoare de TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare pasta termoconductoare, spray contact umed ?i uscat, cablu de re?ea, mufe, cablu SFTP, pat de cablu, cablu patchord, cablu USB, cablu video, coliere de plastic, sârma de tras cabluri. Procedura este împartia în 4 loturi conform Caietului 11.08.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare pasta termoconductoare, spray contact umed ?i uscat, cablu de re?ea, mufe, cablu SFTP, pat de cablu, cablu patchord, coliere de plastic, sârma de tras cabluri. Procedura este împartia în 3 loturi conform Caietului de sarcini. 26.08.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect furnizare produse: produse din lemn, scule ?i produse auxiliare, articole pentru etan?are ?i protectie, articole sanitare, vopsele ?i uleiuri, articole electrice, articole feronerie, articole metalice . Procedura este împartia în 9 loturi. 27.10.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: accesorii pentru birou, formulare, hârtie ?i articole din hârtie, instrumente de scris ?i corectat, articole organizare ?i arhivare, drapele. Procedura este împartia în 6 loturi conform Caietului de sarcini. 14.11.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: produse pentru între?inere ?i func?ionare parc auto (huse auto, lichid ?i solu?ie parbriz). Procedura este împartia în 2 loturi conform Caietului de sarcini. 18.11.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare furnituri de birou, drapele. Procedura este împartia în 2 loturi conform Caietului de sarcini. 19.09.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 17.07.14
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale de cura?enie (finet, saci menajeri, spray de cura?at tastatura ?i monitor, sapun lichid, hârtie igienica, prosop hârtie). Procedura este împartia în 7 loturi.  
Comanda sau contract având ca obiect furnizare produselor spray racire, conectori ?i filtru de curent continuu. 15.12.16