Feedback
I.D.: 22944528

Comanda scrisa va avea ca obiect lucrari de reparatii magazie - camera centralei la sediul ANCOM DR Timis Oficiul Judetean Mehedinti.

Data publicarii
06.10.17 Exista 337.272 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
11.10.17
Pretul estimativ:
10.000,00 RON
Locul realizarii:
Mehedinţi, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de reparare la magazia-camera centralei, la sediul Oficiului Jude?ean Mehedin?i, situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja, nr. 59A. Lucrarile au ca scop refacera peretilor, tavanului, in magazie - camera centralei. Lucrarile constau în executarea de lucrari de reparatie a peretilor, tavanului, constand in refacerea tencuielii, gletuire si zugravire cu vopsea lavabila. Lucrari minime obligatorii Nr. c...
Lucrari de reparare la magazia-camera centralei, la sediul Oficiului Jude?ean Mehedin?i, situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja, nr. 59A. Lucrarile au ca scop refacera peretilor, tavanului, in magazie - camera centralei. Lucrarile constau în executarea de lucrari de reparatie a peretilor, tavanului, constand in refacerea tencuielii, gletuire si zugravire cu vopsea lavabila. Lucrari minime obligatorii Nr. crt. Denumire opera?iune efectuata Cantitatea 1 Tencuiala pereti 70 mp 2 Gletuire si finisare pereti 70mp 3 Gletuire si finisare tavan 28mp 4 Vopsire lavabil pereti 70 mp 5 Vopsire lavabil tavan 28mp La finalul prestarii serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recep?ie semnat de reprezentan?ii ambelor par?i. Ofertantii pot vizita amplasamentul si daca este cazul pot face observatii, prin solicitarea de clarificari, orice alte pretentii ulterioare sunt nule si nu vor fi luate în considerare. Nu se vor deconta lucrari ulterioare rezultate ca urmare a neconcordantelor dintre masuratorile si cantitatile transmise de catre autoritatea contractanta si masuratorile si cantitatile efectuate de catre ofertant (ofertanti) sau orice alt tip de neconcordante, riscul apartinând în totalitate ofertantului (ofertantilor). NOTA * În vederea executarii lucrarilor men?ionate în tabelul de mai sus, executantul va achizi?iona toate materialele necesare. Va evacua ?i transporta materialele rezultate în urma lucrarilor, astfel încât sa se efectueze ?i cura?enia spa?iului dupa încheierea ?antierului. Executantul trebuie sa respecte dispozitiile H.G. nr.300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a altor dispozitii legale în vigoare incidente în domeniu. Executantul poarta întreaga raspundere în cazul producerii accidentelor de munca, evenimentelor si incidentelor periculoase, îmbolnavirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice (utilaje, instalatii, etc.), procedee tehnologice utilizate de catre lucratorii sai si cei apartinând societatilor care desfasoara activitati pentru acesta (subcontractanti), în conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii în munca nr.319/2006 si a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006 aprobate prin H.G. nr.1425/2006, precum si orice modificare legislativa aparuta pe timpul derularii contractului. În cazul producerii unor accidente de munca, evenimente sau incidente periculoase în activitatea desfasurata de executant, acesta va comunica si cerceta accidentul de munca/evenimentul, conform prevederilor legale, pe care îl va înregistra la Inspectoratul Teritorial de Munca pe raza caruia s-a produs.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de repara?ii ?i zugraveli interioare la sediul ANCOM – Direc?ia Regionala Timi?. Amplasament: Municipiul Timi?oara, str. Horia, nr. 24, judet Timi? 17.10.16
Comanda scrisa va avea ca obiect furnizarea de corpuri de iluminat la sediul ANCOM – Directia Regionala Timis. 08.12.16
Comanda scrisă va avea ca obiect furnizarea de corpuri de iluminat la sediul ANCOM – Direcţia Regională Timiş. 25.05.18
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 24.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi cu firmă specializată de alpinism utilitar. 23.05.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi, burlane şi acoperiş la sediul ANCOM DR Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 24, judeţul Timiş. 10.06.24
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţie electrică (PRAM) 31.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 25.09.23
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparare a instalatiei de alimentare cu apa si canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. 18.11.16