Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în mutarea sediului OJ Constanta de la adresa din Bd. Tomis, 5 angajati in str. Vasile Lupu. Caracteristici si cerinte: ? la destinatia initiala: Bd. Tomis nr. 271, Bl. L9C, sc. B, parter, ap. 20, Constanta (apartament 3 camere, 5 angajati) - dezasamblare mobilier, - impachetarea mobilei si a bunurilor in folie strech sau cu bule de aer in vederea transportului, - impachetarea...
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în mutarea sediului OJ Constanta de la adresa din Bd. Tomis, 5 angajati in str. Vasile Lupu. Caracteristici si cerinte: ? la destinatia initiala: Bd. Tomis nr. 271, Bl. L9C, sc. B, parter, ap. 20, Constanta (apartament 3 camere, 5 angajati) - dezasamblare mobilier, - impachetarea mobilei si a bunurilor in folie strech sau cu bule de aer in vederea transportului, - impachetarea obiectelor personale si a documentelor, se va face de catre personalul OJCT, prestatorul punand la dipozitie cutii, etichete sau alte ambalaje necesare. - incarcare mobila si bunuri, - transport mobila si bunuri din Bd. Tomis in str. Vasile Lupu (aprox. 4km.) ? la destinatia noua: str. Vasile Lupu, nr. 9, Constanta - descarcare mobila si bunuri si asezare pe pozitia dorita, - despachetarea obiectelor ce au fost impachetate, - montare mobilier si amplasare pe pozitii, - strangerea materialelor folosite la impachetat, Firma prestatoare garanteaza pentru buna desfasurare a mutarii/relocarii tuturor bunurilor de la OJ Constanta si pentru integritatea acestora, in tarif fiind inclusa raspunderea pentru integritatea bunurilor si obiectelor de mobilier transportate/mutate. Pe tot parcursul relocarii bunurile vor fi asigurate la suma minima de 55.000 euro (manipulare si trasnport), prestatorul fiind obligat sa detina polita de asigurare de raspundere civila pentru bunurile manipulate in procesul serviciilor prestate. Autoritatea contractanta va notifica prestatorul cu 2 zile inainte de punerea la dispozitie a spatiilor. Mutarea se va desfasura pe o perioada de maxim 3 zile lucratoare. Perioada in care se vor efectua serviciile: 28.11.2016 - 15.12.2016, in intervalul orar 09.00 - 17.00.Prestatorul poarta întreaga raspundere în cazul producerii accidentelor de munca, evenimentelor si incidentelor periculoase, îmbolnavirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice (utilaje, instalatii, etc.), procedee tehnologice utilizate de catre lucratorii sai si cei apartinând societatilor care desfasoara activitati pentru acesta (subcontractanti),în conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii în munca nr.319/2006 si a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006 aprobate prin H.G. nr.1425/2006, precum si orice modificare legislativa aparuta pe timpul derularii contractului/comenzii.În cazul producerii unor accidente de munca, evenimente sau incidente periculoase în activitatea desfasurata de prestator, acesta va comunica si cerceta accidentul de munca/evenimentul, conform prevederilor legale, pe care îl va înregistra la Inspectoratul Teritorial de Munca pe raza caruia s-a produs.În procesul de prestare a serviciilor vor fi respectate toate normele si conditiile tehnice existente în domeniul lucrarilor enumerate mai sus. În acest sens, ofertantul va prezenta, în original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, conform Anexei nr. 1,