Feedback
I.D.: 16276313

Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de mutare a sediului OJ Constan?a de la adresa din Bd. Tomis în str. Vasile Lupu.

Data publicarii
23.11.16 Exista 822.611 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60100000-9
Termenul limita pentru depunere:
29.11.16
Pretul estimativ:
1.500,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în mutarea sediului OJ Constanta de la adresa din Bd. Tomis în str. Vasile Lupu. Caracteristici ?i cerin?e minime: ? la destina?ia ini?iala: Bd. Tomis nr. 271, Bl. L9C, sc. B, parter, ap. 20, Constan?a (apartament 3 camere, 5 angaja?i) - dezasamblare mobilier, - împachetarea mobilei ?i a bunurilor în folie strech sau cu bule de aer în vederea transportului, - împachetarea obie...
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în mutarea sediului OJ Constanta de la adresa din Bd. Tomis în str. Vasile Lupu. Caracteristici ?i cerin?e minime: ? la destina?ia ini?iala: Bd. Tomis nr. 271, Bl. L9C, sc. B, parter, ap. 20, Constan?a (apartament 3 camere, 5 angaja?i) - dezasamblare mobilier, - împachetarea mobilei ?i a bunurilor în folie strech sau cu bule de aer în vederea transportului, - împachetarea obiectelor personale ?i a documentelor, se va face de catre personalul OJCT, prestatorul punând la dipozi?ie cutii, etichete sau alte ambalaje necesare. - încarcare mobila ?i bunuri, - transport mobila ?i bunuri din Bd. Tomis în str. Vasile Lupu (aprox. 4km.) ? la destina?ia noua: str. Vasile Lupu, nr. 9, Constan?a - descarcare mobila ?i bunuri ?i asezare pe pozi?ia dorita, - despachetarea obiectelor ce au fost împachetate, - montare mobilier ?i amplasare pe pozi?ii, - strângerea materialelor folosite la împachetat, Firma prestatoare garanteaza pentru buna desfa?urare a mutarii/relocarii tuturor bunurilor de la OJ Constan?a ?i pentru integritatea acestora, în tarif fiind inclusa raspunderea pentru integritatea bunurilor ?i obiectelor de mobilier transportate/mutate. Pe tot parcursul relocarii bunurile vor fi asigurate la suma minima de 55.000 euro (manipulare ?i transport), prestatorul fiind obligat sa de?ina poli?a de asigurare de raspundere civila pentru bunurile manipulate în procesul serviciilor prestate. Autoritatea contractanta va notifica prestatorul cu 2 zile înainte de punerea la dispozi?ie a spa?iilor. Mutarea se va desfasura pe o perioada de maxim 3 zile lucratoare. Perioada în care se vor efectua serviciile: 28.11.2016 - 15.12.2016, în intervalul orar 09.00 - 17.00 Prestatorul poarta întreaga raspundere în cazul producerii accidentelor de munca, evenimentelor si incidentelor periculoase, îmbolnavirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice (utilaje, instalatii, etc.), procedee tehnologice utilizate de catre lucratorii sai si cei apartinând societatilor care desfasoara activitati pentru acesta (subcontractanti),în conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii în munca nr.319/2006 si a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006 aprobate prin H.G. nr.1425/2006, precum si orice modificare legislativa aparuta pe timpul derularii contractului/comenzii. În cazul producerii unor accidente de munca, evenimente sau incidente periculoase în activitatea desfasurata de prestator, acesta va comunica si cerceta accidentul de munca/evenimentul, conform prevederilor legale, pe care îl va înregistra la Inspectoratul Teritorial de Munca pe raza caruia s-a produs. În procesul de prestare a serviciilor vor fi respectate toate normele si conditiile tehnice existente în domeniul lucrarilor enumerate mai sus. În acest sens, ofertantul va prezenta, în original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, conform Anexei nr. 1,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de mutare a sediului OJ Constan?a de la adresa din Bd. Tomis în str. Vasile Lupu. 09.12.16
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de mutare a sediului OJ Constanta de la adresa din Bd. Tomis în str. Vasile Lupu. 16.12.16
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de mutare a sediului OJ Constanta de la adresa din Bd. Tomis in str. Vasile Lupu. 18.11.16
Comanda scrisa având ca obiect servicii de spalare ferestre (fatada) la sediul DRB (LOTUL 1) si la sediul OJCT (LOTUL 2). Oferta se poate depune pentru unul sau ambele loturi. 10.08.17
Comanda scrisa având ca obiect servicii de spalare ferestre (fatada) la sediul OJCT. 01.09.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare tehnica perioadica a instalatiilor de utilizare gaze naturale si a centralelor consumatoare de combustibili gazosi. 28.09.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare tehnica perioadica a instalatiilor de utilizare gaze naturale si a centralelor consumatoare de combustibili gazosi. 18.09.17
Comandă scrisă având ca obiect servicii de spălare ferestre (faţadă) la sediul ANCOM – OJ Constanta. 22.09.21
Comandă scrisă având ca obiect servicii de spălare ferestre (faţadă) la sediul ANCOM – OJ Constanta. 10.11.22
Comandă scrisă având ca obiect servicii de spălare ferestre (faţadă) la sediul ANCOM – OJ Constanta. 23.11.22