Feedback
I.D.: 16101818

Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparare a instalatiei de alimentare cu apa si canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A.

Data publicarii
15.11.16 Exista 312.380 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
18.11.16
Pretul estimativ:
2.000,00 RON
Locul realizarii:
Mehedinţi, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de reparare a instala?iei de alimentare cu apa ?i canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. Lucrarile au ca scop asigurarea condi?iilor de intrerupere a alimentarii cu apa a corpului principal al sediului în cazul producerii unor avarii la instala?ia de alimentare cu apa, precum ?i inlocuirea unui tronson subteran al conductei principale de ali...
Lucrari de reparare a instala?iei de alimentare cu apa ?i canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. Lucrarile au ca scop asigurarea condi?iilor de intrerupere a alimentarii cu apa a corpului principal al sediului în cazul producerii unor avarii la instala?ia de alimentare cu apa, precum ?i inlocuirea unui tronson subteran al conductei principale de alimentare situat intre apometru de intrare ?i centrala termica în zona racordului de deriva?ie a alimentarii corpului principal al sediului. Lucrarile constau în executarea de lucrari de decopertare a pardoselii de gresie din corpul secundar al sediului (garaj) în zona punctului de deriva?ie al instala?iei, sapaturi manuale pâna la conducta principala de alimentare cu apa la circa 60 cm adâncime, identificare ?i inlocuire tronson conducta avariata, montat camin de vizitare ?i interven?ie ?i montare fitinguri pentru deriva?ie ?i separa?ie circuite alimentare identificate, cu asigurarea condi?iilor de întrerupere a alimentarii cu apa a fiecarui circuit separat. Nr.crt. Denumire opera?iune efectuata Cantitatea 1 Taiat gresie ?i beton 1,80 m 2 Spart beton cu mijloace mecanizate 0,05 mc 3 Sapatura manuala 0,20mc 4 Reparat pardoseli gresie 0,25 mp 5 Montat camin 1 buc. 6 Înlocuit robine?i trecere ?” 3 buc. 7 Înlocuit ?eava PP R 20 3 m. 8 Înlocuit robinet col?ar ?” 3 buc. 9 Înlocuit sifon lavoar 1” 1 buc. 10 Montat adaptor PP R 20X1/2” 3 buc. 11 Montat adaptor PP R 20X3/4” 2 buc 12 Montat fitinguri PPr 20 10 buc 13 Adaptor PE 25X3/4 1 buc. 14 Teu PE 25 2 buc. Termen de realizare: 10 zile calendaristice de la data primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM. Lucrarile se vor efectua în timpul programului de lucru în intervalul 8,30-17,00 de luni - joi ?i vineri 8,30 -14,30. Odata cu prezentarea la obiectiv reprezentan?ii societa?ii desemnata câ?tigatoare vor fi identifica?i ?i î?i vor da acceptul cu privire la accesul în sediile ANCOM. La finalul prestarii lucrarilor se va întocmi un Proces Verbal de Recep?ie semnat de reprezentan?ii ambelor par?i. Ofertantii pot vizita amplasamentul si daca este cazul pot face observatii, prin solicitarea de clarificari, orice alte pretentii ulterioare sunt nule si nu vor fi luate în considerare. Nu se vor deconta lucrari ulterioare rezultate ca urmare a neconcordantelor dintre masuratorile si cantitatile transmise de catre autoritatea contractanta si masuratorile si cantitatile efectuate de catre ofertant (ofertanti) sau orice alt tip de neconcordante, riscul apartinând în totalitate ofertantului (ofertantilor). NOTA * În vederea executarii lucrarilor men?ionate în tabelul de mai sus, executantul va achizi?iona toate materialele necesare. Va evacua ?i transporta materialele rezultate în urma lucrarilor, astfel încât sa se efectueze ?i cura?enia spa?iului dupa încheierea ?antierului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de reparare a instalatiei sanitare de la sediul OJ Mehedinti din Dr. Tr. Severin, str. Soveja, nr. 59 A. 05.12.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Comanda scrisa va avea ca obiect lucrari de reparatii magazie - camera centralei la sediul ANCOM DR Timis Oficiul Judetean Mehedinti. 11.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de proiectare ?i avizare a instala?iei de gaze naturale existenta la sediul OJ Dolj din mun. Craiova, str 04.03.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediul ANCOM - DR Timis Statie fixa de monitorizare spectru din localitatea Cârligei, comuna Bucovat, jud. Dolj. 15.04.16
Servicii autorizate de reparatii si extindere a instalatiei electrice la sediul ANCOM DR Timis, Str. Horia nr. 24, Timisoara (cod CPV: 45311100-1) 15.12.15
Servicii autorizate de reparatii si extindere a instalatiei electrice la sediul ANCOM DR Timis, Str. Horia nr. 24, Timisoara (cod CPV: 45311100-1) 09.12.15
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor de reparatii si întretinere la acoperisul sediului Directiei Regionale Timis a ANCOM din municipiul Timisoara, str. Horia nr. 24. 23.08.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii la aparatele de aer conditionat amplasate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i SITE-urile D.R.Bucure?ti. 26.07.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de lucrari la instala?ia de apa la sediul ANCOM OJ Gorj situat în Mun. Târgu Jiu, B-dul Republicii, Bl. 30, Sc. 1, Et. 8, Ap. 30, Jud. Gorj. 07.04.16