Lucrari de reparare a instala?iei de alimentare cu apa ?i canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. Lucrarile au ca scop asigurarea condi?iilor de intrerupere a alimentarii cu apa a corpului principal al sediului în cazul producerii unor avarii la instala?ia de alimentare cu apa, precum ?i inlocuirea unui tronson subteran al conductei principale de ali...
Lucrari de reparare a instala?iei de alimentare cu apa ?i canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. Lucrarile au ca scop asigurarea condi?iilor de intrerupere a alimentarii cu apa a corpului principal al sediului în cazul producerii unor avarii la instala?ia de alimentare cu apa, precum ?i inlocuirea unui tronson subteran al conductei principale de alimentare situat intre apometru de intrare ?i centrala termica în zona racordului de deriva?ie a alimentarii corpului principal al sediului. Lucrarile constau în executarea de lucrari de decopertare a pardoselii de gresie din corpul secundar al sediului (garaj) în zona punctului de deriva?ie al instala?iei, sapaturi manuale pâna la conducta principala de alimentare cu apa la circa 60 cm adâncime, identificare ?i inlocuire tronson conducta avariata, montat camin de vizitare ?i interven?ie ?i montare fitinguri pentru deriva?ie ?i separa?ie circuite alimentare identificate, cu asigurarea condi?iilor de întrerupere a alimentarii cu apa a fiecarui circuit separat. Nr.crt. Denumire opera?iune efectuata Cantitatea 1 Taiat gresie ?i beton 1,80 m 2 Spart beton cu mijloace mecanizate 0,05 mc 3 Sapatura manuala 0,20mc 4 Reparat pardoseli gresie 0,25 mp 5 Montat camin 1 buc. 6 Înlocuit robine?i trecere ?” 3 buc. 7 Înlocuit ?eava PP R 20 3 m. 8 Înlocuit robinet col?ar ?” 3 buc. 9 Înlocuit sifon lavoar 1” 1 buc. 10 Montat adaptor PP R 20X1/2” 3 buc. 11 Montat adaptor PP R 20X3/4” 2 buc 12 Montat fitinguri PPr 20 10 buc 13 Adaptor PE 25X3/4 1 buc. 14 Teu PE 25 2 buc. Termen de realizare: 10 zile calendaristice de la data primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM. Lucrarile se vor efectua în timpul programului de lucru în intervalul 8,30-17,00 de luni - joi ?i vineri 8,30 -14,30. Odata cu prezentarea la obiectiv reprezentan?ii societa?ii desemnata câ?tigatoare vor fi identifica?i ?i î?i vor da acceptul cu privire la accesul în sediile ANCOM. La finalul prestarii lucrarilor se va întocmi un Proces Verbal de Recep?ie semnat de reprezentan?ii ambelor par?i. Ofertantii pot vizita amplasamentul si daca este cazul pot face observatii, prin solicitarea de clarificari, orice alte pretentii ulterioare sunt nule si nu vor fi luate în considerare. Nu se vor deconta lucrari ulterioare rezultate ca urmare a neconcordantelor dintre masuratorile si cantitatile transmise de catre autoritatea contractanta si masuratorile si cantitatile efectuate de catre ofertant (ofertanti) sau orice alt tip de neconcordante, riscul apartinând în totalitate ofertantului (ofertantilor). NOTA * În vederea executarii lucrarilor men?ionate în tabelul de mai sus, executantul va achizi?iona toate materialele necesare. Va evacua ?i transporta materialele rezultate în urma lucrarilor, astfel încât sa se efectueze ?i cura?enia spa?iului dupa încheierea ?antierului.