Feedback
I.D.: 8860486

Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse: schela metalica, canistra carburant. Procedura este împartia în 2 loturi.

Data publicarii
12.08.15 Exista 190.384 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44212310-5
Termenul limita pentru depunere:
18.08.15
Pretul estimativ:
2.200,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini . Valoarea estimata fara TVA – 2.200,00 Lei, defalcata astfel- 2.000,00 lei pentru lotul nr.1 (1 buc); -200,00 lei pentru lotul nr.2 (2 buc, 100 lei/ buc).Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru între?inerea ?i func?ionarea parcului auto (anvelope auto, jen?i, cric hidraulic). Procedura este împartia în 3 loturi. 18.03.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare echipamente de protec?ie ( halate, bocanci, frânghie, manu?i de protec?ie, cizme de protec?ie, casca protec?ie, centura siguran?a, haina vatuita ?i nevatuita, caciula sau capi?on,combinezon de protec?ie). Procedura este împartia în 10 loturi. 15.04.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 20.07.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 04.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 11.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 12.07.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 17.11.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala.Procedura este împartita în 5 loturi. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM l 10.11.17
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 11.04.17