Feedback
I.D.: 11880188

Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru între?inerea ?i func?ionarea parcului auto (anvelope auto, jen?i, cric hidraulic). Procedura este împartia în 3 loturi.

Data publicarii
11.03.16 Exista 109.468 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34351100-3
Termenul limita pentru depunere:
18.03.16
Pretul estimativ:
8.900,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.3. CPV: 34351100-3, 44621100-0, 42123400-1.Valoarea estimata fara TVA – 8.900,00 Lei (6.400,00 lei pentru lotul nr.1, 2.000,00 lei pentru lotul nr.2, 500,00 lei pentru lotul nr.3)Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anu...
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.3. CPV: 34351100-3, 44621100-0, 42123400-1.Valoarea estimata fara TVA – 8.900,00 Lei (6.400,00 lei pentru lotul nr.1, 2.000,00 lei pentru lotul nr.2, 500,00 lei pentru lotul nr.3)Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru între?inerea ?i func?ionarea parcului auto (lichid spalare parbriz iarna, sare industriala dezapezire, perie auto de zapada cu maner telescopic). Procedura este împartia în 3 loturi. 21.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru între?inerea ?i func?ionarea parcului auto (lichid spalare parbriz iarna, sare industriala dezapezire, perie auto de zapada cu maner telescopic). Procedura este împartia în 3 loturi. 30.09.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse ?i materiale pentru dotarea ?i între?inerea autovehiculelor din cadrul DR Cluj (huse auto, compresor auto 12V, canistre metalice pentru carburant 20l, cablu tractare, odorizant auto, lichid spalare parbriz vara, lavete auto). 14.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru între?inerea ?i func?ionarea parcului auto (lichid spalare parbriz vara, odorizant auto). Procedura este împartia în 2 loturi. cpv 44423200-3, 44616000-1, 31211300-1 21.04.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inerea echipamentelor ?i re?elei IT (manson, cablu usb, cablu video, cle?te de sertizat, geanta imprimanta, încarcatori acumulatori, truse scule electronist, adaptor extern usb, trusa scule re?elistica, convertor video comp 02.12.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru efectuarea lucrarilor de între?inere ?i reparatii. Procedura este împartia în 17 loturi. 20.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare scara aluminiu, lopata zapada, Topor, grebla, foarfeca gazon, stergator intrare, furtun gradina, banda adeziva antialunecare, menghina . Procedura este împartia în 9 loturi. 30.09.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare scara aluminiu, lopata zapada, Topor, grebla, foarfeca gazon, stergator intrare, furtun gradina, banda adeziva antialunecare, menghina. Procedura este împartia în 7 loturi. 20.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare echipamente de protec?ie ( halate, bocanci, frânghie, manu?i de protec?ie, cizme de protec?ie, casca protec?ie, centura siguran?a, haina vatuita ?i nevatuita, caciula sau capi?on,combinezon de protec?ie). Procedura este împartia în 10 loturi. 15.04.16