Feedback
I.D.: 8937124

Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse: mufe. Procedura este împartia în 2 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA – 1.266,00 Lei, defalcata astfel- 216,00 lei pentru lotul nr.1; -1.050,00 lei pentru lotul nr.2.

Data publicarii
19.08.15 Exista 10.343 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31224200-4
Termenul limita pentru depunere:
24.08.15
Pretul estimativ:
1.266,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa tip Bluestar.Valoarea estimata fara TVA: 7.800,00 Lei ( 650 lei/luna) 04.08.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 27.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 18.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de inspec?ie tehnica periodica pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.04.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de inspec?ie tehnica periodica pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, din dotarea ANCOM DR Cluj. 24.03.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ. 02.11.16
Comanda sau contract având ca obiect furnizare minicamera pentru asisten?a la parcare cu spatele Nissan Pathfinder- 1 bucata 05.09.16
Comanda având ca obiect furnizare hota electrica. 06.05.16
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17