Feedback
I.D.: 12316022

Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi.

Data publicarii
07.04.16 Exista 109.753 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44111300-4
Termenul limita pentru depunere:
18.04.16
Pretul estimativ:
2.065,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.3. CPV: 03117200-6, 03121100-6, 14212400-4, 14310000-7, 44111300-4. 5. Valoarea estimata fara TVA – 2.065,00 Lei (45,00 lei pentru lotul nr.1, 500,00 lei p...
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.3. CPV: 03117200-6, 03121100-6, 14212400-4, 14310000-7, 44111300-4. 5. Valoarea estimata fara TVA – 2.065,00 Lei (45,00 lei pentru lotul nr.1, 500,00 lei pentru lotul nr.2, 600,00 lei pentru lotul nr.3, 20,00 lei pentru lotul nr.4, 900,00 lei pentru lotul nr.5)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 27.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare ghivece cu tavi?a ?i pamânt pentru flori. Procedura este împartia în 2 loturi. 02.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare ghivece cu tavi?a ?i pamânt pentru flori. Procedura este împartia în 2 loturi. 19.11.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse ?i materiale pentru dotarea ?i între?inerea autovehiculelor din cadrul DR Cluj (huse auto, compresor auto 12V, canistre metalice pentru carburant 20l, cablu tractare, odorizant auto, lichid spalare parbriz vara, lavete auto). 14.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare echipamente de protec?ie ( halate, bocanci, frânghie, manu?i de protec?ie, cizme de protec?ie, casca protec?ie, centura siguran?a, haina vatuita ?i nevatuita, caciula sau capi?on,combinezon de protec?ie). Procedura este împartia în 10 loturi. 15.04.16
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Contract cadru pe baza de nota de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a grupurilor electrogene.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 28.11.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse: mufe. Procedura este împartia în 2 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA – 1.266,00 Lei, defalcata astfel- 216,00 lei pentru lotul nr.1; -1.050,00 lei pentru lotul nr.2. 24.08.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere balizaj nocturn 26.01.16